Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - sc57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 17 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Grójec
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 12 lutego 2011, 09:17

no i kupiona. dodam jeszcze że jest zarejestrowana i opłacona z ważnym przeglądem-więc jeżeli chodzi o papiery to OK. Pojechałem do niego - jeszcze jedna runda po mieście motorem, no i długie negocjacje... i tu zdziwko facet zszedł z ceny 1600zł :ooo: .Przemyślałem że tyle to ona na pewno jest warta. Teraz stoi już u mnie w garażu a ja szukam owiewek no i ten problem z biciem musze rozwiązać :/ , ale zaloże chyba oddzielnego posta na ten temat.
Wszystkim wam dziękuje za pomoc.
Ps. polatałem troche, istna rakieta- jeszcze mi banan na usta wchodzi jak pomyśle :)
sc57b + Accord i-CTDi Sport

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 05 września 2010, 08:47
Lokalizacja: benelux
Motocykl: Honda Fireblade sc 28
Rok produkcji: 1993

Post » 12 lutego 2011, 11:37

No to gratulacje oby ci Blady dawał dużo radochy :dance:

Tu masz linka z owiewkami

http://owiewki24.pl/HONDA_CBR_1000_RR_06_07-100.html


Ale jak byś coś znalazł taniej daj znać

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 17 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Grójec
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 12 lutego 2011, 12:28

rozmawiałem już z gościem co te owiewki sprzedaje, ma cały zestaw czarno-szary za 1999pln, tylko nie wiem jak z jakością tych produktów-wszystko zrobione w chinach. Facet twierdzi że idealne, ale najlepiej jak by się wypowiedzial ktoś kto je zalożył. No i wszystkie naklejki Honda są na lakierze ,a nie pod jak w oryginale. Podobno nakleja je juz w Polsce bo inaczej mogły by nie przejść przez granice.
sc57b + Accord i-CTDi Sport

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2011, 13:13

Z tym biciem to pierwsze co to zdejmij koło i podwieś je na jakiejś rurce i zakręć, jeśli tarcza będzie falować to masz bicie. Ja mam jedną idealną do sprzedania do tego motocykla więc jak coś to daj znać.

A co do owiewek to naklejki w orginale też są na lakierze, z wyjątkiem tych na baku

 
Posty: 125
Rejestracja: 28 stycznia 2011, 16:22
Lokalizacja: ze wsi
Motocykl: motorynka
Rok produkcji: 2010

Post » 12 lutego 2011, 13:28

Zadowolenia ze sprzętu życze, pozdro ;)

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 12 lutego 2011, 17:17

gratulacje

 
Posty: 16
Rejestracja: 12 września 2009, 19:14
Lokalizacja: radom
Motocykl: honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 12 lutego 2011, 18:07

z tego co widzę to krzywa jest rama i celowo są zdjęte osłonki żeby pług nie dotykał koła nie polecam lepiej dopłać i nie kuś się na niską cenę !!!

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2011, 18:31

taa i po czym to poznałeś że rama krzywa? zrobiłeś analizę odległości ze zdjęć za pomocą painta ? A z tego co widzę to pług jest na swoim miejscu

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 12 lutego 2011, 18:33

No naprawdę widać ze rama jest krzywa dokładnie 0.05cm na północny wschód...

Treściwy chłopak oby długo jeździła :))) zadowolenia ze sprzętu:) tanio kupiłeś teraz musisz słuchać jak inni zazdroszczą :)) Gratuluje :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 12 lutego 2011, 21:14

marekkb1 pisze:Ps. polatałem troche, istna rakieta- jeszcze mi banan na usta wchodzi jak pomyśle :)

na nakedzie inaczej się odczuwa :D

Jeśli chodzi o bicie to ja miałem kiedyś w F4i podobnie. Okazało się, że lekko krzywa jest tarcza hamulcowa i od tego radził bym zacząć. Łożysko główki ramy i lagi też trzeba sprawdzić skoro moto po przygodzie.
Co do tych chińskich plastików to dobrze się zastanów, bo ze względu na ich jakość (kruchość, spasowanie), część wymienia je później na oryginały...

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 17 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Grójec
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 12 lutego 2011, 23:04

i właśnie tego się obawiam że będa słabej jakości, cięzko będzie spasować. Właściciel dorzucił mi dwa boczki ( orginały w innym malowaniu) więc brakuje tylko czachy, chyba poczekam może sie trafi orginał w dobrym stanie. Dużo opuścił więc można doinwestować
sc57b + Accord i-CTDi Sport

 
Posty: 2
Rejestracja: 10 października 2010, 21:51
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Japan
Rok produkcji: 2001

Proszę o pomoc

Post » 19 lutego 2011, 10:47

Witam

Przeglądam już długi czas allegro w końcu znalazłem coś wartego uwagi i teraz pytanie co o niej sadzicie ?

http://allegro.pl/honda-cbr-1000-rr-200 ... 24953.html

Widzę że boczne plastiki mają dziwne nacięcie miedzy śrubami mocującymi , na deklu sprzęgła jest lekkie zarysowanie.

Wiem że moto jest z forum :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości