Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 12:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przejscie z k3 600 na 1000RR

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 13:58
Lokalizacja: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Rok produkcji: 2005

Post » 25 czerwca 2011, 09:35

A jaki masz kolor tej RRy ??

Z tego co się orientuje to czerwone się najlepiej prowadzą i mają mega buta.

Na mieście mówią też że jak się RR wk..wi to potrafi łańcuch uj..ać. :064: :064: :064: :064:

W twoim przypadku polecam również nieodpuszczanie gazu.

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2011, 14:45

gwałtowny pisze:A jaki masz kolor tej RRy ??

Z tego co się orientuje to czerwone się najlepiej prowadzą i mają mega buta.

Na mieście mówią też że jak się RR wk..wi to potrafi łańcuch uj..ać. :064: :064: :064: :064:

W twoim przypadku polecam również nieodpuszczanie gazu.


AAAA to już wiem dlaczego mi się tak dobrze jeździ,
moja jest czerwona. :D

 
Posty: 8
Rejestracja: 18 września 2008, 02:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: 1000rr sc 57a dawniej 929
Rok produkcji: 2005

Post » 10 lipca 2011, 16:19

jak jesteś z grudziądza to wpadaj na kartodrom w bydgoszczy i tam pośmigaj na zakretach ... ja tam smigam cały czas

wstęp 20 zł
czynne dla motorów w poniedzialki i środy w godzinach od 16 do 19

http://www.youtube.com/watch?v=B2Vo5fyLMMo

 
Posty: 21
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 22:39
Lokalizacja: Grudziadz
Motocykl: Honda 1000rr sc59
Rok produkcji: 2011

Post » 11 lipca 2011, 20:36

hehe jezdzilem tam juz wiele raz K3 rizla, moze pamietasz, teraz cbr jeszcze nie bylem, zmieniam opone na dunlop, moze przyjade jakos jak znajde chwile, ale chcialbym troche zabespieczyc motor na tor a czasu malo. Zawieszenie juz mam ustawione...

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 04 sierpnia 2011, 12:21

a może głupie ciśnienie w oponkach jest nieodpowiednie ? miał tak kiedyś mój kumpel po przesiadce z 600 rr na 1000rr repsola, miał dokładnie takie same problemy jak Ty opisujesz i powiedział, że 600-tką mu się miliard razy lepiej jeździło. do czasu kiedy nie poustawiał sobie ciśnień w oponach i zaczął cisnąć jak wcześniej :)
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 15 grudnia 2010, 18:40
Lokalizacja: Pzn
Motocykl: 1krr
Rok produkcji: 2005

Post » 04 sierpnia 2011, 23:18

Zgadza się, nawet ciśnienie w oponach, a co dopiero ich profil i często zmiana na lepsze, razem z regulacją zawieszenia potrafią naprawdę odmienić sprzęta. Moja Bladzia po wymianie gum na raceteki i ustawieniu zawiasu pod tor stała się dużo mniej toporna w obyciu..

gogo_one podpis oka :one:

 
Posty: 21
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 22:39
Lokalizacja: Grudziadz
Motocykl: Honda 1000rr sc59
Rok produkcji: 2011

Post » 13 sierpnia 2011, 22:03

...jest juz duzo lepiej wjezdzilem sie w sprzeta, wymina tylne opony na nowa, regulacja zawieszenia troche km wiecej na liczniku i juz znacznie lepiej sie lata. Drugi wyjazd na tor mysle, ze juz powinna bydz kolano bez problemu, chociaaz przednia Michelin\a nie daje mi spokoju...

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 14 sierpnia 2011, 12:10

zakładaj Pirelki supercorsy albo Metzelery racetec od razu bedzie moto sie prowadzio lepiej, michały to szity nie opony , moto cały czas sie slizga nawet przy przyspieszaniu na tych gumach

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości