Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 23:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Repsol 1000rr 2005-Jutro jade obejrzec na co zwrocic uwage?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 09 stycznia 2012, 21:53
Lokalizacja: leszno
Motocykl: honda
Rok produkcji: 0

Repsol 1000rr 2005-Jutro jade obejrzec na co zwrocic uwage?

Post » 09 stycznia 2012, 22:02

Hejka,mam zamiar kupic bladego.Jest ponoc w malowaniu Repsola.Na co zwrocic uwage czy to orginał.Chodzi mi o jakies wieksze detale(po za naklejkami na zbiorniku,no i pomaranczowymi felgami).Bardziej szukam SC57b,ale jesli trafi sie Sc57a zadbana to moze sie skusze...

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 09 stycznia 2012, 22:23

wrzuc jakiegos linka do moto co chcesz kupic to dostaniesz odpowiedz :), a na co patrzec... wizualnie to na dekle, ciezarki kierownicy, koncowki klamek, kierunki czy oryginalne, wydrukuj sobie jak powinno wygladac malowanie i na mniejscu porownaj ze wzorcem (malowania masz na stronie fireblade.pl), sety sprawdz, podnozki, czy instalacja nie jest kombinowana, lusterka w jakim stanie, srubki czy wszystkie takie jak powinny byc, w oryginalnych oplotach, oslonach itp.... duzo by wymieniac....

[ Dodano: Pon Sty 09, 2012 9:23 pm ]
mam nadzieje ze pomoglem troche ;p

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 09 stycznia 2012, 22:35

Sprawdź wizualnie lagi. Weź też małą latarkę do obejrzenia główki ramy i możliwie dużej ilości elementów ramy. odpal i osłuchaj silnik, pokręć go porządnie po rozgrzaniu zwracając uwagę na kolor spalin (oby nie niebieski). Obejżyj też felgi i sprawdź jak chodzi skrzynia. Jeśli da radę się przejechać wbij 2-gi bieg i ostro odkręć (sprawdź czy nie wyskakuje).
Po odpaleniu zapłonu zobacz też bez odpalania, czy dioda MIL nie zacznie migać sygnalizując jakieś błędy. Reszta to bzdety, które można naprawić po małych kosztach i ewentualnie można zbić na to cenę.
Powodzenia. :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 09 stycznia 2012, 22:36

Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość