Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Głupię pytanie... Ale chciałbym u$ły$zeć Wa$zą opinię

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 18 grudnia 2012, 00:35

i 1/5 brak umiejetnosci

 
Posty: 36
Rejestracja: 20 kwietnia 2011, 21:46
Lokalizacja: SY(f)
Motocykl: Był SC33
Rok produkcji: 0

Post » 18 grudnia 2012, 01:18

Raczej 3/5.
Płotki nie powinny siadać na mocne maszyny i tyle w temacie. Tłumaczenie, że jest się ogarniętym i ma "olej w głowie" niczego nie zmienia, umiejętności od tego nie przybywa.
Marzenia o mocnym motocyklu po piździku często są tylko chwilowe i po nich nie ma już nic.


Lepiej wymiatać na 125 niż być koleją ofiarą "złych" kierowców samochodów na 1000.

 
Posty: 321
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 18 grudnia 2012, 04:02

Koledzy dobrze gadają, zawsze tak się gada "aaaa nie będę odkręcał.." hihi: Ale zrobisz jak uważasz, a jak już kupisz to taka rada: Trzymaj się mocno hihi: Bo może 929/954 to nie jest ZX10R ale już jedzie i to szybko jedzie hihi:


Pozdrawiam

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 18 grudnia 2012, 09:31

dlatego najlepiej i defakto najbezpieczniej jest latac po torze,

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 18 grudnia 2012, 10:54

Marek760i pisze:dlatego najlepiej i defakto najbezpieczniej jest latac po torze,


Nie oszukujmy się nie każdy ma dostęp do toru,wbrew pozorom jest bezpieczniej niż na ulicy ale nie jest też to takie tanie (nie pisze o sprzęcie bo go już nie ma :( ale dojazd opony paliwo )

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 18 grudnia 2012, 11:47

Ja Szczerze powiem że gydybm kupił 954 jako 1 moto to napewno nie pisałbym juz dzisiaj tego posta, niech Ci da to do myślenia. Wiem fajnie miec duze moto itp itd, ale nie obraź się ale doświadczenia nie masz żadnego a to że uwazasz ze masz "coś w głowie" to nie wszystko, 954 jest narwanym moto i nie wybacza błędów.

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 21 grudnia 2012, 12:41

Dokładnie tak jak kolega wyżej ze mną taka sama historia zaczynałem od simsona, później był GS 500 E i wiem że jak bym miał mocniejsze moto niż ten GS to tez mógłbym dzisiaj nie klikać z wami teraz śmigam sc33 i to tez bardzo mocna maszyna wtedy uratowała mnie właśnie słaby silnik GS bo ma tylko 6 s do 100 gdybym mila sprzęta co setkę rozwala w 3s heh...

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 11:35
Lokalizacja: Gorzów Wl
Motocykl:

Post » 21 grudnia 2012, 15:12

Witam , powiem tak , mianowicie zrobiłem tak samo najpierw kupilem kombiak kask buty i rekawice a na końcu moto.Moim 1 moto byla Suza SV-650 S a od tygodnia jestem posiadaczem Blejda 1000 rr 2004 , jazda testowa byla conajmniej zaje...ista :) Kumple mówili eee kup najpierw moto a nie łądujesz tysiące w ubrania , nagle miesiac temu jak zmienilem kombi @pc na 1 PC to oni dopiero pokupywali za mna 1PC przy tym kumpel mial 2 razy szlifa i 2 barki zalatwione a wiec poplaca zdrowy rozsądek :)
Jeżdżę bo LUBIĘ :)

 
Posty: 12
Rejestracja: 05 grudnia 2012, 23:45
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl:

Post » 22 grudnia 2012, 17:51

Adrian 92, poukładane w głowie to ty będziesz miał w wieku pomiędzy 30/40, 2 dzieci, duuuuży kredyt hipoteczny na 30 lat i poczucie, że masz akumulator podpięty pod j*ja... ale nie wiadomo czy wtedy będziesz chciał mieć moto ;)

Nie pisz tu, że masz poukładane, bo nie o to chodzi... jak koledzy wyżej napisali, nikt tu do niczego Cię nie przekona i tak kupisz motocykl jaki będziesz chciał.

Sprawa jest prosta: To Ty decydujesz kiedy czerpiesz radość z jazdy a kiedy przestajesz i idziesz do piachu. To nie motocykl zabija tylko jego głupi kierowca.

Przesiadka na silniejszy motocykl to odkrywanie zjawisk jakich do tej pory na słabszych moto o innych charakterystykach nie znałeś. Licz się z tym, daj sobie czas na oswojenie się, ucz się techniki jazdy i czytaj o tym, gdy już nabierzesz pewności siebie i stwierdzisz, że jesteś kierowcą z umiejętnościami powyżej średniej to pired*lnij się w głowę, ćwicz, jeździj z pewnością w swoje umiejętności, jednak każdy manewr rób z rezerwą.

954 zwłaszcza w malowaniu biało-niebieskim to piękny motocykl.

Powodzenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 03 marca 2011, 14:07
Lokalizacja: Rudna
Motocykl: SC57B
Rok produkcji: 2007

Post » 30 grudnia 2012, 11:03

a było takie malowanie biało niebieskie?

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 30 grudnia 2012, 11:05

Pewnie kolega miał na myśli biało granatowe ;)
http://fireblade.pl/sc50_malowania_eu.php

 
Posty: 12
Rejestracja: 05 grudnia 2012, 23:45
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl:

Post » 31 grudnia 2012, 17:09

Z Wami jak z babami :-), zaraz ktoś wypadnie na pomysł, że to indygo albo szmaragdowy... niebieski czy granatowy... dla mnie to jedno :-)

Powodzenia

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości