Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 07:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wywrotka motocykla bez przedniego koła

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 11 stycznia 2010, 12:32

A po co smarowac os?? Przeciez kolo ma sie obracac na lozyskach a nie na osi :)

Jesli wszystkie tulejki sa ok a problem nadal wystepoje to poluzuj lagi choc nie wierze ze laga sie przestawila wysokosciowo a i te brakujace 2mm mnie nurtuja.

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 11 stycznia 2010, 12:53

babyy82 pisze:A po co smarowac os?? Przeciez kolo ma sie obracac na lozyskach a nie na osi :)


wiem ale skoro w serwisówce każą smarować to nie wnikam i smaruje:-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 11 stycznia 2010, 19:15

trzeba smarować w crossie koleś nigdy nie smarował to potem zdjąć zacisku z osi nie mogłem !! trzeba było podgrzewac gazami..
jak tam diobol poradziłes sobie ??? ????

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 11 stycznia 2010, 22:06

puki co byłem tylko raz w garażu - wtedy jak coś się CENZURA ;). Narazie ciężko z czasem ale jak tylko uda mi się pogrzebać to zaraz napisze co ustaliłem. Także temat nie zniknie bez rozwiązania sprawy.
Puki co piszcie jakie macie pomysły.
No i oczywiście wytłumaczcie mi proszę co daje poluzowanie lagi w półkach bo nie zakumałem jaki to ma związek z problemem

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 11 stycznia 2010, 23:13

kolego tak jak pisa wyzej sprawdz czy ktoras laga nie wcisnela sie bardziej(wyzej) w polke , moze akurat od uderzenia ktoras sie wcisnala i to moze akurat tam jest te twoje kilka mm roznicy

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 11 stycznia 2010, 23:23

albo coś się skrzywiło. motocykl nie jest lekki i upadając na jedną lagę mogła się gdzieś przekrzywić albo półki. co innego jak by było zamontowane koło bo wtedy wszystko jest sztywne ale pojedyncza laga już taka sztywna nie jest.

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 12 stycznia 2010, 13:02

Raczej watpie zeby sie cos skrzywilo chyba ze mialbys bardzo duzego pecha.
Tak mysle o tych lagach i w sumie to nawet jakby sie wciznela to nic to nie zmienia poza trudniejszym umieszczeniem osi. Bo jak ja juz wsadzimy i skrecimy to lagi (te ruchome a nie golenie) same ustawia sie dobrze i kolo powinno krecic sie normalnie. Co najwyzej w prowadzeniu mogloby sie cos dzias ale to tez nie od przesuniecia 1-2mm.
No i nie napisales o co chodzi z tym ze nie da sie dokrecic osi a to mnie najbardziej ciekawi:)

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 12 stycznia 2010, 13:42

a jak założysz koło w lagach, skręcisz wszystko i ustawisz koło prosto, w tej samej linii co tylne koło to czy kierownica również jest prosto czy lekko skręcona?? nie wiem czy wiesz ale jak lagi są w miarę luźno skręcone w półkach to można można trzymając koło nieruchomo skręcać kierownicę w lewo lub prawo. wtedy wszystko dzieje się w półkach. jak lagi są skręcone to również mogą się przekrzywić w wyniku wypadku lub upadku, szczególnie jeśli nie są połączone ośką bo wtedy całe przednie zawieszenie nie jest już takie sztywne.

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 17 stycznia 2010, 20:58

Sprawa się wyjaśniła. Nic się nie stało, Powodem ciężkiego wchodzenia ośki i cięzkiego obcierania się koła był haczyk od stojaka który gdzieś w niewidocznym miejscu od wewnątrz lagi ocierał gumą o koło i ośkę. Dopiero po ściągnięciu stojaka i założenia go poprawnie nagle kamień spadł mi z serca. Okazało się tak jak przypuszczałem - spanikowałem i zrobiłem halo o pierdołę :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 17 stycznia 2010, 21:21

czasem tak ze drobiazg a potrafi przyspożyc tyle zmartwień,ale dobrze że sie wyjaśniło :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 17 stycznia 2010, 22:38

a my tu tyle myslelismy :P

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 17 stycznia 2010, 22:54

He he he tak czułem ze chodzi o głupote :P z doswiadczenia :P hehe :diabel:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości