Ale tą 954 to oglądałem na bazarze z ciekaowści...cała robiona z przodu, czacha klejona, niewiem jak lagi, wystarczy tylko wsadzić paluchy w rowki pod lampą i czuć, że była klejona i czacha widać, że malowana. Rogi w czachy w 954 to pięta achillesowa. A ta 1000 od nich nie powiem ale ładna, ale w orginale. Tłumik na dzień dobry do wymiany bo nie moge latać na orginale, chyba, że go wypruć chama na dzień dobry bo za bardzo sie przyzwyczailem do ryku wyciora bo latalem na Migu'u

pozdrawiam
Dalej mam chrapke na tą z Lublina ale koleszka latający w lublinie ma ruszyć kontakty czy ktoś na niej nie latał na torze, a jeżeli tak to sie dowiedzieć co z nią ''za i przeciw''
[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 8:56 pm ]Znalazłem jeszcze jedną RR'ke, niedaleko mnie w chyba ładnym stanie na zdjęciach, lecz niema końcówki kierownicy w jednej kierownicy oraz niepokoi mnie wściekły pomarańczowy kolor końców lag gdzie przymocowane są przednie zaciski. W innych sprzętach kolor jest taki bardzioej stonowany i brązowy a tu aż razi po oczach. Moze mi sie zdaje? Może to światło tak działa lub ktoś działał w photoshopie bo krwista ta czerwien.
http://allegro.pl/honda-cbr1000rr-fireb ... 34282.html
Pozdrawiam
[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 8:56 pm ]Znalazłem jeszcze jedną RR'ke, niedaleko mnie w chyba ładnym stanie na zdjęciach, lecz niema końcówki kierownicy w jednej kierownicy oraz niepokoi mnie wściekły pomarańczowy kolor końców lag gdzie przymocowane są przednie zaciski. W innych sprzętach kolor jest taki bardzioej stonowany i brązowy a tu aż razi po oczach. Moze mi sie zdaje? Może to światło tak działa lub ktoś działał w photoshopie bo krwista ta czerwien.
http://allegro.pl/honda-cbr1000rr-fireb ... 34282.html
Pozdrawiam