Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - sc57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 28 listopada 2011, 16:39

kolego DOMEL to wg Ciebie od jakich obrotow sc57 łapie o co chodzi??! tam dokladnie jak w spomnianej przez Ciebie r1 nic sie nie dzieje do 8 kola nie oszukujmy sie..to nie gixx czy zx 10 ktore ida jak poj....e ;)

[ Dodano: Pon Lis 28, 2011 3:49 pm ]
ale tak jak mowisz kazdy ma swoj gust jeden woli by smietnik ciagnal z dolu i ogolnie zapier....drugi by ladniej wygladal

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 28 listopada 2011, 17:04

remek 2o, dla mnie idealne jest wlasnie 929 albo 954 bo tam od 3tys juz mozna cisnac i stawiac na gume.W sc57 nie pamietam dokladnie ale w okolicy 4-5tys juz cos sie dzieje.Mowie tu o wersji 57a bo 57b juz trzeba krecic ciut wyzej.Do ganiania po prostej to i tak wielu nie robi roznicy albo jak Marek760i, gania po torze to tam i tak trzeba moto trzymac w optymalnym zakresie obrotow a chodzi o sciganie wiec to ze silnik wyje na obrotach to powiedzialbym norma.
Jak pisalem bedac laniem jak ja i jezdzac w miescie czesto pyrkam w okolicy 3-5tys i nie mialbym wielkiej frajdy ciagle krecic moto w okolicy 8tys zeby to jakos jechalo.Ale gusta sa rozne i kazdemu pasuje cos innego.
Jak widac po ilosci postow o checi kupna sc57 i zapotrzebowaniu na nie na rynku cos musi byc na rzeczy ze to udane i dosyc trwale moto.

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 28 listopada 2011, 17:19

z tym dołem to powiem, ze w r1 faktycznie był dupiaty, ale w sc59 doł jest ok, bardziej bym narzekał na gore, ktora w wersji z ameryki jest costam pogmerana, z gumowaniem tez nie ma problemu nawet przy 200 na 3 biegu idzie na gume z gazu jak cza

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 28 listopada 2011, 18:37

Marek760i pisze:z tym dołem to powiem, ze w r1 faktycznie był dupiaty, ale w sc59 doł jest ok, bardziej bym narzekał na gore, ktora w wersji z ameryki jest costam pogmerana, z gumowaniem tez nie ma problemu nawet przy 200 na 3 biegu idzie na gume z gazu jak cza


Kogos tu nie ponioslo czasem ? :)

Hmmm własnie o to mi tez chodzi o czym napisal DOMEL ! sc57 a i b to idealne motocykle :) inny nie istnieje :) Wogole Domel nie chwaliles sie nowym sprzetem,albo ja cos nie doczytalem :)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 28 listopada 2011, 18:59

ZłotyFireBlade pisze:
Marek760i pisze:z tym dołem to powiem, ze w r1 faktycznie był dupiaty, ale w sc59 doł jest ok, bardziej bym narzekał na gore, ktora w wersji z ameryki jest costam pogmerana, z gumowaniem tez nie ma problemu nawet przy 200 na 3 biegu idzie na gume z gazu jak cza


Kogos tu nie ponioslo czasem ?

moge to udowodnic mam filma o tym, poza tym moja sc59 to nie jest taka zwykła sc59 :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 28 listopada 2011, 19:54

Marek760i, no i wlasnie TU jest roznica.Moja 929 z 3 idzie z gazu juz od ok 150-160km/h wiec widzisz juz jaka jest roznica.Stawiana oczywiscie na stojaco choc majac sprzyjajace warunki udawalo mi sie ja wyrwac na siedzaco szarpiac na maxa kiere.Znajomy M4aniek zreszta tez swoja 954 tak wyrywa.Naped 16z na 43z.To jest wlasnie ta roznica w momencie na dole obrotow i ja nie musze pedzic po 200 zeby wyrwac moto z 3.W sumie to chyba juz by sie obroty skonczyly :P

ZłotyFireBlade, co do mojego sprzeta to jeszcze sie nie chwale ale zaliczka juz poszla :dance: Kumpel sprzedaja taka lalke ze chyba w fabryce tak o moto nie dbaja jak on.Dlatego tez sprzedaje swoja 929 bo przyszla 1000rr jak w avatarze juz czeka na mnie.Byle do wiosny juz sie doczekac nie moge :diabel2:

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 28 listopada 2011, 21:46

to, ze jest duzo postow typu" Kupie sc 57" to chyba normalne, w koncu to FIREBLADE.pl :D

 
Posty: 34
Rejestracja: 13 listopada 2011, 05:56
Lokalizacja: wola rani
Pochwały: 1
Motocykl: 1000RR repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 30 listopada 2011, 01:33

fantazja ponosi niektorych he 200km i na 3 biegu guma he he .. chyba na jakis dobych wzniesieniach hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

SC 57B Oko fachowca potrzebne mega pilne!!

Post » 30 listopada 2011, 01:46

Witam nacielem sie dzis na tego fajera i chce go kupic,link rzucam ponizej:

http://moto.allegro.pl/cbr1000rr-1000rr ... 95683.html

Przez zimę doprowadziłbym ja do igiełki :) Co o niej sadzicie,koleś twierdzi ze to wersja usa,ale dlaczego jest srebrny wahacz? tego nie wiem,może ktoś jest z okolic i mógłby mi podjechać ja oblookac :) Postawie dobrą wódeczkę jeśli sprzęt będzie okej i go wezmę :) to bardzo pilne!


Pozdro! :)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 30 listopada 2011, 07:47

Wersja USA a owiewki od europy. Nawet jak bys to wytargal za 15 to moim zdaniem srednio sie oplaca a znajac zycie na zywo dojdzie jeszcze cos nowego :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 11 października 2010, 19:44
Lokalizacja: Wołomin
Pochwały: 1
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 30 listopada 2011, 09:49

no i coś dużo tych wymian łańcuszków jak na taki przebieg

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 listopada 2011, 10:26

No faktycznie musi być igła skoro przy 14000 wymieniał rozrząd i sprężynki kosza rotfl2: rotfl2: A doprowadzić do stanu lalki przez zimę to można WSK jeśli jest wyjściowo w dobrym stanie. Na doprowadzenie do stanu lalki 1000rr która spadła 2 razy z giewontu potrzeba pewnie kolejne 16000pln bez gwarancji na sukces :one:
wciąż zajmuję się serwisem

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości