Dzisiaj jest 21 maja 2024, 00:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Prostowanie ramy cbr

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Rejestracja: 13 listopada 2013, 19:43
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

Post » 05 marca 2014, 00:12

Wyrejestrowanie z tego wszystkiego moto to kwestia 30 sekund i po robocie ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 02 listopada 2013, 18:40
Lokalizacja: Łódź
Motocykl:

Post » 05 marca 2014, 14:58

Tu nie mogę się zgodzić. Legalne wyrejestrowanie starego moto/ramy niestety nie jest możliwe.

Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Rejestracja: 13 listopada 2013, 19:43
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

Post » 05 marca 2014, 15:41

Zgoda ale prostowanie ,spawanie ram oraz wspawywanie ćwiartek samochodowych i jeżeli fantazja poniesie stawianie moto na koło na drogach publicznych również jest nie legalne w całej tej dyskusji chodzi żeby chłopak ogarnął sprzęt w miarę łatwy i bezpieczny dla niego sposób i uwierz mi że szybkie wyrejestrowanie pojazdu lub doprowadzenie go do stanu normalnego użytku to nie jest przemarsz po trupach to jest walka o własną du...pę ja osobiście nie mam skrupułów do naszego prawa i wymyślanych utrudnień przez naszą inteligentną władzę i nigdy nie zezłomuję żadnego pojazdu w ostateczności wolał bym pochować taki pojazd w fundamentach byle jakiego budynku :!:

To jest moje podejście nie róbcie tak... :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 02 listopada 2013, 18:40
Lokalizacja: Łódź
Motocykl:

Post » 05 marca 2014, 16:58

Myślę, że nie ma co porównywać stawiania moto na koło, a wyrejestrowanie samej ramy motocyklowej bo wspólnym mianownikiem dla tych dwóch przypadków jest tylko ich niezgodność z obowiązującym prawem.
Też nie w tym rzecz by się spierać a wyjaśnić, iż warto zastanowić się nad korektą ramy gdyż nie nastręcza to tak wielu problemów formalnych (jak wspomniałem legalne wyrejestrowanie nie jest to do przepchnięcia), która nie musi polegać na spawaniu jednej z dwóch, a może polegać na zlikwidowaniu zowalizowanego gniazda łożyska główki ramy czy przywrócenie "granic producenta" samej ramie. Trzeba tylko temat zbadać i zasięgnąć opinii osób, które mają tym temacie jakieś rozeznanie bo nie ma co ukrywać, że jest to temat niechętnie poruszany.

Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Rejestracja: 13 listopada 2013, 19:43
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

Post » 05 marca 2014, 19:47

Zgadzam sie i myślę że już nie ma co dalej piany bić każdy musi po swojemu działać ponieważ nie zawsze jest zdrowe jak trzecie osoby biorą sprawę w swoje ręce.Temat ten już zabrnął za daleko czas się zatrzymać a szczególnie dla tego że jak słyszę słowo prawo prawnie prawem itd to mi włosy na karku się jeżą jak kotu ;)

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości