Dzisiaj jest 21 listopada 2019, 08:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

regulator napiecia

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 21
Rejestracja: 22 stycznia 2014, 12:41
Lokalizacja: Otwock
Pochwały: 1
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 0

regulator napiecia

Post » 24 lutego 2015, 14:33

chciałbym Was zapytać jakie macie ładowanie w waszych cbr kach bo u mnie po spalonym alternatorze (teraz już zrobiony przez gywera) mam ładowanie 14.15v na postojowkach gdy włączę ksenony spada do 14 i teraz mam prośbę aby ktoś za dobrą flache pożyczył regulator napięcia tylko do sprawdzenia cy to na pewno on dodam jescze ze gywer powiedział żeby sprawdzić aku czy pod prostowniki schodzi do 0 A i schodzi wiec podejrzenie idzie na regulator.
Ktoś coś ?jestem z okolic Otwocka mogę polecieć do wawy

Awatar użytkownika
 
Posty: 1535
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 16
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: regulator napiecia

Post » 24 lutego 2015, 14:55

ale co Ty chcesz sprawdzać jak wszystko jest dobrze ? po co szukasz dziury w całym ? zostaw szykuj sprzeta do wiosny i jeździj

 
Posty: 143
Rejestracja: 17 lipca 2012, 19:40
Lokalizacja: Iłża
Motocykl: SC50 / SC57B
Rok produkcji: 2007

Re: regulator napiecia

Post » 24 lutego 2015, 15:57

Jeśli masz ładowanie na zapalonym moto 14-14,5 V jest dobrze sprawdź też aku ile daje napięcia na zgaszonym moto jeśli jest to nie mniej niż 12V aku jest dobry, a to normalne że po włączeniu świateł na niskich obrotach ładowanie może troszkę spaść. lwg
Umrzeć to nie sztuka, natomiast sztuką jest żyć,

 
Posty: 21
Rejestracja: 22 stycznia 2014, 12:41
Lokalizacja: Otwock
Pochwały: 1
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 0

Re: regulator napiecia

Post » 24 lutego 2015, 16:16

no w sumie tak . ladowanie mieści się w normie .

 
Posty: 21
Rejestracja: 22 stycznia 2014, 12:41
Lokalizacja: Otwock
Pochwały: 1
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 0

Re: regulator napiecia

Post » 24 lutego 2015, 17:33

tylko zastanawia mnie to czy mój regulator jest maksymalnie wydajny i jakbym kupił drugi czy ładowanie się nie polepszy bo spalił em altek przez podobno cały czas włączone długie swiatla i manetki oxforda

Awatar użytkownika
 
Posty: 1535
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 16
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: regulator napiecia

Post » 24 lutego 2015, 18:45

A ilu ludziom pali sie alternator co nie jezdza nonstop na dlugich i nie maja grzanych manetek. Ale druga sprawa jest taka ze moc alternatora jest okreslona jesli zbyt mocno dlugotrwale go przeciazysz roznego rodzaju swiatelkami manetkami i innymi cudami to moze kleknac. Sprawdz jakie masz ladowanie przy max obciazeniu chociaz tutaj u ciebie teraz jest niemal ksiazkowo bo w hondach ladowanie w normie jest od okolo 14 do prawie 15 czy tam 15,5 nie pamietam. Zostaw to w spokoju dbaj o akumulator nie jezdzij na szrotowatym ktory nie trzyma i jest wiecznie prawie maksymalnie rozladowany a wszystko bedzie dobrze. Czytalem tez ze ponoc padalo ladowanie od czestej jazdy z obrotami rzedu 2-3tys obr gdzies wyczytalem ostatnio

 
Posty: 21
Rejestracja: 22 stycznia 2014, 12:41
Lokalizacja: Otwock
Pochwały: 1
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 0

Re: regulator napiecia

Post » 25 lutego 2015, 15:43

no dobra dzięki ☺

 
Posty: 3
Rejestracja: 10 kwietnia 2015, 21:45
Motocykl: cbr1000rr
Rok produkcji: 2004

Re: regulator napiecia

Post » 10 kwietnia 2015, 21:55

Mam do odstąpienia nowy, niemontowany regulator napięcia Tourmax , okazał się zbędny gdyż rozleciał mi się alternator, więc jeżeli ktoś potrzebuje to trzysta peelenów i moto znowu sprawne.

 
Posty: 3
Rejestracja: 10 kwietnia 2015, 21:45
Motocykl: cbr1000rr
Rok produkcji: 2004

Re: regulator napiecia

Post » 10 kwietnia 2015, 21:59

Usterki alternatora są popularne w tym modelu CBR i nie chodzi tu o dodatkowe urządzenia podłączone do moto tylko o izolację uzwojenia na statorze , ten typ tak ma .

 
Posty: 529
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: regulator napiecia

Post » 10 kwietnia 2015, 22:36

Jeśli się dba o aku to ten typ tak nie ma.

 
Posty: 3
Rejestracja: 10 kwietnia 2015, 21:45
Motocykl: cbr1000rr
Rok produkcji: 2004

Re: regulator napiecia

Post » 14 kwietnia 2015, 14:45

luis954 pisze:Jeśli się dba o aku to ten typ tak nie ma.

Aku nie ma tutaj wpływu , ponieważ rozgrzany olej sukcesywnie rozpuszcza izolację uzwojenia statora , stąd usterka.

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 marca 2015, 03:38
Motocykl: xl600
Rok produkcji: 1988

Re: regulator napiecia

Post » 14 kwietnia 2015, 17:52

Olej nic nie rozpuszcz :)
Samo uzwojenie nie pada samo z siebie.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość