nie no bez przesady 180cm to za duzo na kawe? nie chyba moj kumpel i jego ojciec duze chlopaki są i jezdzą i sobie chwala.
nie ja nie mowie ze mit gixami, tylko ze to nie jest tak że kazda jedna pęka bo przecież dużo tego jeździ, o 954 wszedzie pisza o tych blokach zobacz minelo tyle lat, tyle tego jezdzi i jak duzo tych blokow pęka z reszta jak przeczytasz ten tekst ponizej to żadnej hondy nigdy nie kupisz, suuzki przy nich to bezawaryjne mistrzostwo na kolach
hahaha
link do artykulu
http://www.motocykl-online.pl/testy/Mot ... rty,7738,1W „954” zdarzało się pękanie bloków silnika i wtedy sączył się płyn chłodzący - to trzeba sprawdzić. Bloki te wymieniano w ramach gwarancji. Były dwie akcje serwisowe: 3AB (kampania bezpieczeństwa) – niestabilność motocykla występująca podczas jazdy z prędkością powyżej 210 km/h, dotycząca motocykli tylko z 2002 r.: wymieniano dolną półkę ze sztycą; 3A8 (2003 r.): wymieniano pękające obejmy tłumika.
We wcześniejszych wersjach CBR 1000 zdarzało się przegrzewanie silników, co po pewnym czasie powodowało wycieki oleju. Uruchamiając „1000” na zimno nie powinno dziwić, że rozrusznik na ucho dość wolno kręci silnikiem. To typowe, nie ma więc powodów do niepokoju, byle akumulator był sprawny.
Dla roczników 2004-2007 ogłaszano następujące akcje serwisowe: 3C2 – nieprawidłowe wskazania prędkościomierza (tylko rocznik 2004 z odległościami w milach); 3DL – możliwa nieszczelność zbiornika paliwa w okolicach spawu rurki odpowietrzającej zbiornik (w dolnej jego części – sprawdzenie spoiny specjalnym przyrządem i ewentualna wymiana zbiornika). Ta kampania ogłoszona w 2007 r. dotyczyła egzemplarzy z lat 2006-2007 i powodowała wydłużenie gwarancji. W związku z przepalającymi się stojanami alternatora po okresie gwarancji podstawowej, co też się zdarzało, Honda wydłużyła gwarancję na ten element o dodatkowe 5 lat (czyli z 2-letnią gwarancją bazową stojan miał 7-letnią gwarancję). Stojan się przepalał, jeżeli użytkownik jeździł często z prędkościami rzędu 20-35 km/h na 1. i 2. biegu z prędkością obrotową 2000-2500/min. W FireBlade’ach produkowanych od roku 2008 do teraz ogłaszano następujące kampanie: 3DL – wymiana opaski przewodu elastycznego w układzie chłodzenia (istniała możliwość, że opaska mogła ulec uszkodzeniu, co doprowadzało do wycieku płynu; producent wymieniał je we wszystkich modelach wyprodukowanych do czerwca 2008 r.); 3E5 – wymiana wewnętrznych elementów sprzęgła: robiono to, aby zapewnić wyższą trwałość układu przeniesienia napędu i większą płynność zmiany biegów (tylko modele z 2008 r.) i to wydłużało gwarancję.
Ponieważ w niektórych sztukach z lat 2008, 2009 i 2010 silnik może głośniej pracować na biegu jałowym, producent o 3 lata wydłużył gwarancję na wał korbowy (do łącznie 5 lat). Przyczyną jest uzębienie koła zębatego wału korbowego odpowiadające za przełożenie pierwotne układu przeniesienia napędu. Jedyny objaw i zarazem skutek to głośniejsza praca silnika. Za tę usterkę odpowiada obróbka cieplna, jakiej w procesie produkcyjnym poddano uzębienie na wale korbowym.