Dzisiaj jest 19 maja 2024, 08:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jaki olej do sc57b

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 21 listopada 2013, 12:48

No właśnie sam napisałeś, ze zalewasz fullem. Ja wymiany robię co 6tyś km lub raz w roku. W zależności co jest szybciej(kiedyś robiłem więcej km w roku).
Na razie tym moto zrobiłem ok. 440km i nie widać ubytku oleju, ale po takim przebiegu to nie mam szans aby zobaczyć w oczku ubytek np. 100ml, więc nie wiem czy pali olej, czy nie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2013, 13:58

Koczis, ja zalewam fullem, bo moje użytkowanie sportowego motocykla znacznie odbiega od turystycznej jazdy :) hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 21 listopada 2013, 20:45

Ja przy przebiegu 30 tyś przeszedłem z Castrola GPS 10w40 na syntetycznego Agipa Moto GP 10w60, nic sie nie stało, a zrobilem juz 25 tyś km. Bajki o przejsciu z semi na full, ze szkodą -prosze wsadzić głęboko...

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 21 listopada 2013, 20:51

Moje moto jeszcze 6tyś km temu było zalane motulem 300V, czyli był to full. Jedynie ostatnie 6tyś km zrobiła na półsyntetyku.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2013, 21:08

stashekcn, dokładnie. W dwóch moto przechodziłem z pół na full i zero problemów. W 929 odnotowałem jedynie delikatnie większy apetyt na olej przy syntetyku ale to raczej normalne, w dodatku 929 było sadystycznie wręcz upalane.

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 22 listopada 2013, 00:20

Czyli z tego co tu napisaliście, nie ma znaczenia czym zaleję. Mogę dać zarówno fula jak i połówkę. Z tych dwóch wolę fula i chyba będzie to Motul 7100 lub może coś z Repsola.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 22 listopada 2013, 00:38

No dla mnie ma znaczenie czym zalewam. Jeśli silnik jest zdrowy, to wolę dołożyć parę złotych i zafundowac mu smarowanie pełnym syntetykiem, które spisze się prawidłowo w każdej sytuacji.

 
Posty: 11
Rejestracja: 28 lutego 2014, 23:35
Lokalizacja: Berlin
Motocykl:

Post » 28 lutego 2014, 23:59

moja sc57b ma 30tys km i czasem puści dymka przy mocnym ładowaniu ;)
jak olej jej wlać? pół syntetyk?

jeszcze nei znam motocykla i nie wiem ile pali oleju... nie wiem tez czym był wcześniej zalany

[ Dodano: Sob Mar 01, 2014 9:57 am ]
po przeczytaniu całego tematu zaleję ją 10W40 300V
a w sezonie poszukam przyczyny palenia oleju,
czy są to pierścienie czy uszczelniacze zaworowe :one:

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości