U mnie SC57b tez w sumie klamka nie jest jakas mega twarda i skok nie jest tez najkrotszy, chociaz ostatnio sprawdzalem z 1000K7 to subiektywnie wydawalo mi sie podobnie jezeli chodzi o skok ale klamka w RR raczej mieksza niz K7, tylko ze ja mam oplot a K7 w pelni oryginal byl. Wymienilem przewody na oplot, nowe klocki CL i w zasadzie to mega roznicy nie zauwazylem.
Jezeli zwracaliscie uwage na zaciski, to na klocki sa zalozone takie blaszki, pomiedzy klockiem a tloczkiem. Ja w sumie podczas montazu klockow nie wlozylem tych blaszek i hamulec byl duzo sztywniejszy, aczkolwiek po kilku minutach stwierdzilem ze blaszki po cos tam sa i moze byc powinny (lub nie ?) i wlozylem je z powrotem. Wiec jakis tam wplyw na zachowanie maja, tylko pytanie czy mozna je bezpiecznie usunac i po co oni je w ogole tam wsadzili?
A moze ktos wymienial oryginalna pompe hamulcowa na np. Brembo, Beringer itp.? W sumie to powinno rozwiazac sprawe bo takie pompy maja rozne przelozenia a wiec rozna sztywnosc i skok klamki, mozna je indywidulanie dobierac, tylko problemem sa $ $ $