Dzisiaj jest 19 maja 2024, 10:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana oleju

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 14 marca 2010, 13:01

A jaka bedzie roznica miedzy zalaniem motula 5100, 7100 a 300v ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2010, 13:35

żadna

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 14 marca 2010, 14:00

Witam!!
I jak to zwykle bywa wszędzie kłamią :-( .. Info ze strony Motul Polska

5100 :
Olej do silników 4-suwowych w motocyklach szosowych, crossowych, enduro..., na drogi, miasto, autostrady i w teren. Na bazie estrów, specialne dodatki poprawiające działanie skrzyni biegów. Spełnia normy: API SG, JASO MA

7100
100% syntetyczny, olej do czterosuwowych silników. Technologia Estrów. Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała ochrona silnika i skrzyni biegów przed ścieraniem. Zapewnia gładką zmianę biegów. Spełnia wymagania JASO MA2, antypoślizgowa technologia do mokrych sprzęgieł. Przeznaczony również do układów z katalizatorem.

300V
Olej do wysilonych silników 4-suwowych w motocyklach wyścigowych, szosowych, crossowych, enduro...,100% syntetyczny na bazie estrów, specialnie przygotowany dla wyścigowych silników 4-suwowych z zintegrowaną skrzynią biegów. Spełnia normy: API SG, JASO T904

A przecież różnicy nie ma żadnej .. :jupi:

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 14 marca 2010, 22:08

A tak poważnie - czy ktoryms z nich zrobie krzywde mojemu sc57a ?

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2010, 22:29

gsxrlukasz pisze:a ciekaw jestem na jakim procencie go ma :) czy kupił go w mega promocji :)chyba to ! gdyż na nim nie możne mieć strikte marży Sprzedając po takiej cenie), tylko liczy na posprzedażne...musi brać sporo samochodówki by wypracować sobie taki rabacik i sprzedawać w cenie opłacalności, lub jeszcze ten olej jest poprostu stary i kupiony tanio,,, pracowałem w Castrolu wiem jak to wszystko działa i pewnych rzeczy się nie da przeskoczyć:):)


Zgadzam się, mam znajomego który prowadzi hurtownie i ja po znajomości z beczki castrola 10w50 4l kupiłem za 125zł

Apropo jakby ktoś chciał to mogę załatwić tanio każdy olej i chemię motocyklową z wyjątkiem marki motula.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 14 marca 2010, 22:30

nie zrobisz :) ja jeżdze zawsze na MOTUL 5100 i krzywda sie widac nie dzieje :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 14 marca 2010, 22:33

Witam!!
Temat szeroko opisywany tu na forum .. zasadniczo sporo ludzi unika np. zalewania pełnego syntetyka do moto z przebiegiem 30 czy 40 tyś. wylatanym na pół-syntetyku ...
Jak by na to nie patrzeć czasem są problemy ... ale temat drażliwy ;-) .. każdy ma swoje podejście ... Ja latałem najpierw na 5100 potem na 7100 ... za cieńki jestem w katowaniu moto co by różnice zauważyć i przebieg był 8 tys. jak wałem 5100 a 14 tyś jak 7100 więc nie miało to wpływu ..
Ale jak bym miał wybrać to 7100 ;-)

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 14 marca 2010, 22:37

No szczerze mowiac ja robie 8 -gora 9 tys na 5100 i w tym jest 80 % turystyki a reszta "szkoła koła" - mam nadzieje ze nie zrobie krzywdy lejac 5100 , biorac pod uwage ze na sezon robie 25-30 tys na moto :)

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości