Dzisiaj jest 13 maja 2024, 21:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Co to jest?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Co to jest?

Post » 24 stycznia 2010, 11:58

Pomóżcie koledzy, bo moja ciekawość nie daje mi spokoju. Co to jest i do czego służy? Z góry dziękuję :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 24 stycznia 2010, 12:36

hmm moze jakis rodzaj odpowietrznika tego silnika od exupu, ja w sc57b tego nie mam...

Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 29 października 2008, 12:01
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 24 stycznia 2010, 13:02

Ja nawet nie mam takiego w SC57a , a możne ty masz amerykańca??
m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 24 stycznia 2010, 13:06

ja w 954 tez mam cos takiego to raczej nie amerykaniec ;)
przechuj ninia:)))

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 24 stycznia 2010, 13:51

Nie straszcie mnie. To mam części z 954 w moim? :/

To nie amerykaniec. Kupiony w Polskim salonie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2010, 14:16

w mojej 954 tez to jest w silniku krokowym i mom zdaniem to wziernik do oleju ktory tam powinien byc. W mojej 954 przez ten gumowy czopek widac olej. Pewnie i druga funkcja jest to ze sciaga sie ten gumowy czopek i wlewa olej.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 24 stycznia 2010, 14:23

ja tez mam taki w 929

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 24 stycznia 2010, 14:30

Ale po co tam olej? U mnie nie widać oleju. Silniki elektryczne nie potrzebują oleju. A skoro powinien tam być olej to jaki i czy muszę go nalać? I jaką funkcję ten olej niby tam ma pełnić? Smarować? Kurcze ile pytań się we mnie narodziło :)

Zastanawia mnie też fakt, dlaczego w modelu z 2005 są części ze starszych modeli.? Ciekawe czy ktoś jeszcze ma takie ustrojstwo? :placze:

A może tam nie powinno być oleju i skoro go widać to trzeba zdjąć żeby wyciekł? Nie wydaje mi się żeby służyło to do wlewu oleju bo przecież jest to skierowane w dół i nalanie jest tamtędy praktycznie niemożliwe :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2010, 15:40

chanbord pisze:Ale po co tam olej? U mnie nie widać oleju. Silniki elektryczne nie potrzebują oleju. A skoro powinien tam być olej to jaki i czy muszę go nalać? I jaką funkcję ten olej niby tam ma pełnić? Smarować? Kurcze ile pytań się we mnie narodziło :)

Zastanawia mnie też fakt, dlaczego w modelu z 2005 są części ze starszych modeli.? Ciekawe czy ktoś jeszcze ma takie ustrojstwo? :placze:

A może tam nie powinno być oleju i skoro go widać to trzeba zdjąć żeby wyciekł? Nie wydaje mi się żeby służyło to do wlewu oleju bo przecież jest to skierowane w dół i nalanie jest tamtędy praktycznie niemożliwe :/


Tak pisze bo tak mi sie przypomina jak regulowalem zawory i mialem porobierane ale za jakies 3 tyg bede robieral moje 954 to bede wiedziale dokladnie jak to jest. Olej poto aby smarowac tryba i łożyska walu silniczka krokowego jesli takowe sie tam znajduja musialbym sam popatrzeć jak to tam jest. Kurde juz mnie troche ciekawosc zżera i chyba szybciej rozbiore moja 954 :P

 
Posty: 21
Rejestracja: 14 października 2009, 15:28
Lokalizacja: Pszczyna
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 stycznia 2010, 16:49

Tryba które się znajdują sie w silniku exup'a są smarowane smarem a nie olejem chociaż jest tam gumowa uszczelka.a do czego dokładnie służy ten oto magiczny gumowy przycisk to nie mam pojęcia
"Lewy pas, gaz i płyne..."

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 24 stycznia 2010, 19:31

chanbord, nic się nie bój, też to mam, ale nie pomogę w odpowiedzi na pytanie co to jest :) (Mój to salon Polska 2005, więc to nic typowego dla np amerykańców)

[ Dodano: Nie Sty 24, 2010 6:50 pm ]
przejrzałem serwisówkę i nie znalazłem czynności związanych z tym czymś, zostawić to w spokoju, czekać do wiosny i latać :one:

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 25 stycznia 2010, 01:09

wszystkie seryjne sc57a takie maja.

Mnie również ciekawi od zawsze co to jest i do czego to służy. Niech ktoś nas oświeci

PS. a co to masz za plamy koło skrzyni biegów? nie wygląda to na zwykły syf tylko raczej jak jakieś plamy oleju albo czegoś podobnego

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość