Dzisiaj jest 06 maja 2024, 17:22

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Z serii dziwnych pytań

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 31 sierpnia 2008, 15:56

tak sie sklada ze 13 wrzesnia wracam do polandu na stale.spoko czas sie znajdzie.a mieszkam w Lubawie .jak dotre i i sie ogarne (niekoniecznie tego samego dnia hehe-1600 km mam do zrobienia od 6 rano do 20 wieczorkiem)to sie zgadamy na male ura bura po rejonie.moj num w polsce jak bede na miejscu 693737909
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 18
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:33
Lokalizacja: Southampt
Motocykl: sc33-97
Rok produkcji: 0

hehe...

Post » 01 września 2008, 00:21

Moje sc33 na trasie southampton UK- świętokrzyskie 1988km, na autostradzie przy prędkościach 200-max cały czas wychodziła 7,5 l niezależnie 95,98,v-power bez zmian na mocy a po polsce jeżdżąc zeszedłem do 7l. Dodam, że motocykl miał sakwy boczne, centralną, na baku i mój plecak z kanapkami i redbullem :) Zato w polsce zdjołem sakwe centralną, zabrałem kobite Zakopane i powrót 130-160km/h 600km cały czas wychodziło mi 5l/100km byłem w szoku :shock: i to nie żadne bzdury.
Powrót do anglii tą samą odległość pokonałem w 16h, także tomogt życze szerokości w drodze do PL...
Witam wszystkich

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 01 września 2008, 08:12

ja wczoraj wróciłem znad morza. predkość 160-190 cały czas. Spalanie 6,7 i przyznam że kiedyś palił mi mniej. ale swiec jeszcze nie zmienialem no i filterek powietrza juz brudny. I to spalanie przy napedzie 16/44. Przeklamanie na liczniku ok 7%. Wczesniej przy takiej trasie to spalal mi ponizej 6

[ Dodano: Pon Wrz 01, 2008 8:36 am ]
predkosc 160-190 to wskazania z F2 mojego brata, u mnie ok 10 wiecej pokazywal blat. No i spalanie tez wyliczane z jego wskazan licznika. i w moim przypadku jak zatankuje v-powera to pali mi ok 0,5-0,8 litra mniej niz jak tankuje na orlenie zwykle paliwo. Ale to musi byc dobry shell bo tez bywa tam slabe paliwo

 
Posty: 3
Rejestracja: 12 września 2008, 19:06
Lokalizacja: Przemyśl
Motocykl: Honda CBR 1000 RR 2007r.
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2008, 13:59

witam moja 1000 rr 2007r. pali 8-9 litrów ale cały czas jazda na kole i zamykanie obrotomierza i 3-4 to najwyszy bieg jaki uzywam.na początku jak ją kupilem przy takiej spokojniejszej jeździe wychodziło 7 litrów jak na litre to calkiem przyzwoity wynik :lol: .pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 01 października 2008, 22:18

to znaczy że masz zepsuty liczniki. Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 05 października 2008, 11:03

Wczoraj byłem nad zalewem Sulejowskim i miałem pierwszą okazje od zakupu Blejda go zlitrarzować . Wlane pod blasze i po przejechaniu 220 km zapaliła się rezerwa więc wyszło 6,6l przy prędkościach 120-150 jazda w miere spokojna bez szaleństw gdysz pogoda była be.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 06 października 2008, 14:06

dory wynik
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 06 października 2008, 16:36

mi na mieście przy w miarę spokojnej jeździe pali 6,3 :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 11 marca 2009, 17:23

ja za kazdym razem tankuje na full i latam dopoki rezerwa sie nie zaswieci, potem znow na full itd.

najnizsze srednie spalanie z baku jakie udalo mi sie uzyskac to 5,6L na seryjnym wydechu i filtrze, a najwieksze 6,5L

po zmianie na K&N i na slip-ona akrapy najnizsze srednie spalanie z baku jakie mialem to 5,7L a najwieksze 8,2L

a tak ogolnie to srednio pali 6,6L :)

nie licze spalania po to by starac sie uzyskac nizsze, w koncu latanie to frajda, tylko po prostu lubie matematyke :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2009, 21:18

Dane dla SC59:
Zanim założyłem Yoshi i PC w trasie 6 w mieście 7-7,5l przy jezdzie 1 i 2-ka, rzadko 3-jka.
Obecnie w trasie podobnie, raczej w kierunku 6,5l przy jezdzie do 200, czasem lekko ponad, ale najczęsciej 160-190. Oczywiście jazda w pojedynkę, pasażer u mnie to już naprawdę rzadkość i nie miałem okazji sprawdzać.
W mieście natomiast, pomimo że częściej używam 3 biegu, bo wzrosła elastyczność, spalanie też w górę i wychodzi koło 8,5l, a jak przypałuję to nawet 9 i lepiej.

W ostatnią sobotę miałem okazję uczestniczyć w spacerze na moto (90-120) i komp pokazywał 6l/100km.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 13 marca 2009, 21:19

mi w trasie pali ok 6 w miescie ok 8, na torze ponad 9. Na jesien zalozylem Dyno Jet, filtr sportowy i zebatke do tylu 44z. Pierwsze jazdy wykazaly wzrost o ok 0,5-1 l wiec calkiem git :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 07 kwietnia 2009, 12:20

Królik ja jak miałem SC33 to w trasie do 160 paliła ok6 , na dojezdzie do domu ok50km od Rzeszowa ok8 (biegi głownie 1,2,3 czasem wyżej i kręcenie), a max jaki osiągnąłem spalania to gdzieś ok 10litrów (jak jechałem przez Słowacje autostradami do Bratysławy i cały czas grubo ponad200 a najwięcej w/g licznika 280). Najmniejsze spalanie jakie uzyskałem to 5,5l (bardzo spokojna jazda z pasażerką). Trochę kilometrów tym motorkiem nakręciłem i co ciekawe kolega jezdził takim samym modelem SC33 ze mną tylko miał zmienione filtr K&N i wydech Akrapovic'a - jemu na trasie średnio palił o jakiś litr na zbiorniku mniej przy tej samej jezdzie(to SC33 kupił Motogóral z naszego forum).

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości