Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC57b chińskie owiewki-opinie???

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 17 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Grójec
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2006

SC57b chińskie owiewki-opinie???

Post » 13 lutego 2011, 10:12

witam.
zastanawiam sie nad kupnem owiewek: http://moto.allegro.pl/owiewki-honda-cb ... 74394.html
czy ktoś już montował u siebie takie wynalazki, jak jest z jakością i spasowaniem elementów, najlepiej jak by się wypowiedzieli ludzie co mieli styczność z tymi produktami, a nie ci co nigdy ich na oczy nie widzieli, a napiszą że kupa uprzedzeni chińskimi produktami.
Na allegro jest ich wiele więc może ktoś już ten temat przerabiał na własnym moto.
Pozdrawiam.
sc57b + Accord i-CTDi Sport

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 lutego 2011, 11:09

czytalem na forach o tych owiewkach i opinie sa podzielona jedni pisza ze dobre drudzy ze zle

Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:52
Lokalizacja: Ciechanów
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 13 lutego 2011, 11:31

Kumpel zamawiał w tamtym roku do SC57b. Nie jestem pewien czy to od tego kolesia dokładnie, ale wiem ze kosztowały coś koło dwa koła.
Teraz kilka słów o jakości. Powiem szczerze, że byłem pozytywnie zaskoczony. Wiadomo to nie to co oryginał, ale biorąc pod uwagę że za tą kasę kumpel kupił KOMPLET owiewek nawet z szybką, minus sprzedaż oryginałów które zostały... to bilans jest bardo korzystny i zachęcający do takich eksperymentów. Wiem (tak było w przypadku SC57b) że sam dół owiewek coś był nie halo bod kątem spasowania, ale prawie tego nie widać było. Powłoka lakiernicza dobra, nie wiadomo jak z jej żywotnością.


Reasumując jako zamiennik sprawdzają się bardzo przyzwoicie.

Pozdrawiam.
CBR F3 -> CBR F4i -> CBR 954rr

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2011, 12:52

ja raczej nie słyszałem dobrych opini. Tzn słyszałem że czasami trzeba przerabiać trochę otwory, że owiewki nie dają się spasować i że potrafią odkształcać się od temperatury silnika no a w przypadku owiewki pod zadupkiem w sc57 nie ryzykowałbym z chińskimi owiewkami bo nie wiem czy wiesz ale żeby ją ściągnąć musisz konkretnie ją rozgiąć i obawiam się że chiński plastik by przy tej operacji szybko pęknął.

Nie lepiej jak poszukasz sobie na allegro orginalnych brakujących owiewek ? chyba nie będziesz tego potrzebował dużo tj. czacha i boczki. Nie wiem co tam ci brakuje ale przy dobrych wiatrach mógłbyś skompletować i pomalować owiewki za 2000-2500zł

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 lutego 2011, 13:09

Też jestem zdania żeby poszukać jednak orginalnych owiewek i nawet polakierować i jest jednak jakość hondy :)

 
Posty: 18
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 07:54
Lokalizacja: Leszno
Motocykl: 1000RR SC57b
Rok produkcji: 2007

Post » 13 lutego 2011, 14:47

Kwestia czy owiewa robiona forma wtryskowa bez doklejanych uchwytow/mowowan czy wlasnie z doklejanymi, mialem jedne i drugie. Te w calosci z ABS z wytloczonymi mocowaniami sa bardzo ok tylko plug jest cos nie hallo bo wyciety zbyt blisko wydechu i topi sie jak skur..... Jednak owiewke zadupka musialem dac do plastikarza bo mi uszy pourywalo od dziur ale to raczej maly problem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 169
Rejestracja: 20 maja 2009, 17:25
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR SC57B
Rok produkcji: 2006

Post » 13 lutego 2011, 15:27

Oryginalne owiewki jak najbardziej,ale nawet po lakierowaniu trzeba je okleić oryginalnymi naklejkami, co jak wiecie nie jest tanie :/ np. 480zł jeden bok bez dolnego napisu honda w ASO.Można kupić nie oryginalne, ale jak dla mnie bardzo się różnią jakością.
Na ścigacz.pl temat był opisany,w gsxr 600 wkładali te owiewki co kolega link u góry wkleił
Warto to przeczytać bo jest to szczegółowo opisane z cenami włącznie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 13 lutego 2011, 17:09

Owiewki

Owiewki to temat najbardziej kosztowny jeśli chodzi o odbudowę motocykla. O oryginałach, jak wspomniałem na wstępie można zapomnieć pracując z motocyklem z rocznika 2006, bo ich koszt przekracza cenę prezentowanego motocykla. Dlatego też zdecydowaliśmy się na akcesoryjne owiewki produkcji chińskiej, od pewnego czasu dostępne na naszym rynku. W handlu dostępne są produkty różnych dostawców, często znacząco różniące się jakością. Dlatego też warto zwrócić uwagę, gdzie i od kogo kupujecie graty dla waszego pupila. Owiewki, które my wykorzystaliśmy wykonane są w takiej samej technologii, jak japońskie oryginały. Efekty zainstalowania kompletu widoczne są na zdjęciach obok. Całość daje się dobrze i łatwo spasować. Warto zaopatrzyć się w specjalne blaszki do wkręcania śrub i zakupić klipsy w różnych rozmiarach, które pozwolą łatwo i skutecznie zmontować owiewki. To samo dotyczy śrub, które najlepiej jeśli pochodzą z oryginalnego zestawu. Dla laika odróżnienie owiewek akcesoryjnych od seryjnych jest po prostu niemożliwe. Jedyne zastrzeżenie jakie można mieć, to słaba jakoś powłoki lakierniczej, która zbyt łatwo poddaje się naciskowi, skutkiem czego mogą powstawać ubytki w lakierze.

Warto odnotować że łączenie części oryginalnych owiewek z akcesoryjnymi może być trudne. Pomijam już kwestię kolorystki, po prostu delikatne różnice w zwymiarowaniu części mogą tego typu kombinacje wyraźnie utrudnić. Zapewne to właśnie dlatego owiewki akcesoryjne kupić można wyłącznie jako jeden, pełny komplet.

Uzupełnieniem całości odzienia jest szyba. Oryginał kosztuje około 600 zł, my wykorzystaliśmy akcesoryjną za ćwierć ceny oryginału. Zamiennik dobrze wygląda, a także dzięki temu, że jest wyższy – lepiej chroni kierowcę przed naporem wiatru. Na rynku dostępne są oczywiście różne typy szyb.

Koszty:
- owiewki: 2390 zł (www.owiewki24.pl)
- szyba MGG, 140 zł (www.mgg.com.pl)

podane na przykładznie GSXR
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 17 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Grójec
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 13 lutego 2011, 20:06

dziękuje kolegom za cenne rady. Pojade zobaczyć cały zestaw na oczy i podejme decyzje, jednak skłaniam się do szukania oryginałów jest jeszcze troche czasu do sezonu.
Pozdrawiam.
sc57b + Accord i-CTDi Sport

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 13 lutego 2011, 20:07

Lovca to dokładnie opisał ... :mrgreen:

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2011, 22:17

Ja mam takie plastiki u siebie i jest oki tylko ja kupiłem bezpośrednio u producenta.
Jak masz jakieś pytania to pisz na Pw

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 13 lutego 2011, 22:19

blazej33 pisze:Lovca to dokładnie opisał ... :mrgreen:
??o co chodzi hehe bo nie jarze ??
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości