Dzisiaj jest 20 listopada 2019, 21:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Crash Pady do sc57b

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2010, 10:30
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Crash Pady do sc57b

Post » 02 czerwca 2011, 13:54

Hejka ,
Chcę założyć Pady , miejsce przewidziane jest pod owiewką , wiec albo wiercenie albo wypuszczenie w bok pod spodem wchodzi w grę , tak wywnioskowałem z budowy padów oferowanych do tego modelu na allegro. Oba te rozwiązania i tak moim zdaniem są kiepskie gdyż śruba jest tam bardzo mała , gwint bodajże 8mm w porównaniu do np. 929 954 czy gixer, tam miałem śrube bez do ramy "konkret " 12mm.

Jakie preferujecie rozwiązania i jak się u was to sprawuje?

Dzięx , pozdr
Brygada RR

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 03 czerwca 2011, 01:29

Ja mam GSG Mototechnik.
Miałem nieprzyjemność je przetestować jak dla mnie zdały egzamin.

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2010, 10:30
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 03 czerwca 2011, 16:11

Murzyn pisze:Ja mam GSG Mototechnik.
Miałem nieprzyjemność je przetestować jak dla mnie zdały egzamin.


Murzyn , to pewnie razem z moto już miałeś , czy kupowałeś bo widzę ze firma niemiecka?

Na ich stronie wyglądają solidnie te blachy co mają wyprowadzać "pada" poza owiewkę i są mocowane nawet w oparciu o 2 śruby.

Będę musiał "zaadaptować" taki właśnie patent do mnie

Dzięki , za info , pozdr
Brygada RR

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2011, 13:43

Tomi RR pisze:
Murzyn pisze:Ja mam GSG Mototechnik.
Miałem nieprzyjemność je przetestować jak dla mnie zdały egzamin.


Murzyn , to pewnie razem z moto już miałeś , czy kupowałeś bo widzę ze firma niemiecka?

Na ich stronie wyglądają solidnie te blachy co mają wyprowadzać "pada" poza owiewkę i są mocowane nawet w oparciu o 2 śruby.

Będę musiał "zaadaptować" taki właśnie patent do mnie

Dzięki , za info , pozdr



Przy kupnie motoru dorzucili mi je
W sumie to nie widziałem takich wcześniej ale jak dla mnie tak jak pisałem są warte swojej ceny.
A swoją drogą to nie ma takiej tragedii cenowej pod warunkiem że zamawiasz od nich.

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 15 grudnia 2010, 18:40
Lokalizacja: Pzn
Motocykl: 1krr
Rok produkcji: 2005

Post » 04 czerwca 2011, 17:13

Witam, podepnę się pod temat. Mianowicie mam okazję kupić w dobrej cenie crashe osi przedniej, aczkolwiek moja ośka nie jest przez całą długość drążona.. Czy to normalne i po prostu po kupnie się wierci otwór w jej łbie? ;) Czy oś się wymienia na inną?
Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2010, 10:30
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 10 czerwca 2011, 19:42

nie ma chętnych do wypowiedzenia się wiecej w temacie ?
Brygada RR

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 10 czerwca 2011, 20:42

Jeżeli chodzi o oś to raczej powinna być drożna a przynajmniej ja tak mam.
Ale głowy nie dam uciąć że tak powinno być we wszystkich.
Polecam tel do aso oni raczej powinni wiedzieć takie rzeczy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1138
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Re: Crash Pady do sc57b

Post » 11 czerwca 2011, 12:42

Tomi RR pisze:Hejka ,
Chcę założyć Pady , miejsce przewidziane jest pod owiewką , wiec albo wiercenie albo wypuszczenie w bok pod spodem wchodzi w grę , tak wywnioskowałem z budowy padów oferowanych do tego modelu na allegro. Oba te rozwiązania i tak moim zdaniem są kiepskie gdyż śruba jest tam bardzo mała , gwint bodajże 8mm w porównaniu do np. 929 954 czy gixer, tam miałem śrube bez do ramy "konkret " 12mm.

Jakie preferujecie rozwiązania i jak się u was to sprawuje?

Dzięx , pozdr


witam
śruba do jakiej sie przykręca crashe w sc57 to M12 a nie M8
w 929 i 954 jest to śruba m10
i najlepszym rozwiązaniem (najmocniejszym) jest wywiercić dziurę i przykręcić crash-pada z aluminiową podstawa do ramy ;]

[ Dodano: Sob Cze 11, 2011 12:48 pm ]
Yosarian pisze:Witam, podepnę się pod temat. Mianowicie mam okazję kupić w dobrej cenie crashe osi przedniej, aczkolwiek moja ośka nie jest przez całą długość drążona.. Czy to normalne i po prostu po kupnie się wierci otwór w jej łbie? ;) Czy oś się wymienia na inną?
Pozdro


oś nie jest drążona na wylot jak w innych przypadkach moto śruba jest pełna a jak kupujesz jakieś firmowe gówno to powinni dołączać do zestawu drugą śrubę z otworem
a jesli masz okazje kupić crashe bez śruby to oryginalna śrubę w raz z ośką do tokarki i sam wiercisz ja tak zrobiłem w 929 i sc57a i jest gitara .

[ Dodano: Sob Cze 11, 2011 12:49 pm ]
jeszcze jakieś pytania dotyczące crash-pad'ów ;]

 
Posty: 53
Rejestracja: 24 kwietnia 2012, 22:15
Lokalizacja: Krakow
Motocykl:

Re: Crash Pady do sc57b

Post » 01 sierpnia 2015, 00:38

Witam.Podepnę się pod temat jakie Crash pady polecacie żeby nie wiercić dziur w owiewkach?

Awatar użytkownika
 
Posty: 47
Rejestracja: 08 listopada 2014, 22:12
Motocykl: f4i + sc57b
Rok produkcji: 2003

Re: Crash Pady do sc57b

Post » 01 sierpnia 2015, 20:19

mimik pisze:Witam.Podepnę się pod temat jakie Crash pady polecacie żeby nie wiercić dziur w owiewkach?


Ja założyłem PUIG 4062N - te których montaż opisany jest na forum - tyle że od tego roku mają inne koncówki, nie okrągłe... dość znacznie wystają, montaż prosty - tyle mogę napisać, bo jeszcze nie testowałem... z resztą ja za dużo od crashy nie wymagam: żeby ochronił na parkingu/garażu, i żeby na Radomiu problemów koleś nie robił że crashów nie ma... sensowna ochrona to jak na moje tylko klatka mniejsza lub większa...

 
Posty: 53
Rejestracja: 24 kwietnia 2012, 22:15
Lokalizacja: Krakow
Motocykl:

Re: Crash Pady do sc57b

Post » 02 sierpnia 2015, 23:40

Mam jeszcze pytanie ochronią one dekle po obu stronach? Ma ktoś z was takie coś założone http://www.ebay.co.uk/itm/Blue-CNC-Stat ... 2a4d895d84

Awatar użytkownika
 
Posty: 47
Rejestracja: 08 listopada 2014, 22:12
Motocykl: f4i + sc57b
Rok produkcji: 2003

Re: Crash Pady do sc57b

Post » 18 września 2015, 20:25

miałem nie testować tych crashy, ale jednak stestowałem :)
mała patelnia na poznaniu, szczyt zakrętu, z 80kmh na budziku, tył odjeżdża, moto ślizga się na prawej stronie, ja już wysiadłem, opony łapią i moto wylatuje w powietrze i spada na drugim boku.
Ogólnie crashe przyjęły na siebie niemalże wszystko - piec i rama całe, dekiej od strony ślizgu ledwo draśnięty na dole - pewnie dlatego że się starł crash i skrócił..
Crash po prawej złamał się przy uderzeniu - bo tak to miało zadziałać - przyjął na siebie energię uderzenia...
Ucierpiały ułamał się jeden podnóżek, pogieły dzwignia hamulca i bardzo delikatnie zmiany biegów - plastiki pomijam...

ogólnie do odbudowy w jeden dzień - z jednym drobnym wyjątkiem: crash łamiąc się ułamał cienki wlot płynu chłodzącego na kolanku - kolanko na dwie śruby z czego jedna wychodzi na rame, więc albo klejenie, albo opuszczenie pieca i odkręcenie tego i wymiana jak należy...

Zakładam jeszcze raz te same...

crashe:
lewa.JPG

prawa.JPG


i opona po uślizgu
opona.JPG


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości