Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 03:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Two Brothers czy Yoshimura RS5 do sc57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2010, 10:30
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Two Brothers czy Yoshimura RS5 do sc57

Post » 02 czerwca 2011, 14:05

Witam , jak w temacie proszę o Wasze opinie co do wyboru wydechu.
Brygada RR

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 02 czerwca 2011, 14:38

Zależy jakiego dźwięku oczekujesz, jeśli dzikiego ryku to RS-5, jeśli głębokiego basu to twobros.
Do mnie np bardziej przemawia bas tego drugiego.
Z drugiej jednak strony RS-5 jak dla mnie znacznie fajniej wygląda, bo wylot w twobrosie przypomina mi... ech jednak nie napiszę. ;)
Jeśli chodzi o RS-5 to strasznie podoba mi się z carbonu.

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 02 czerwca 2011, 15:24

przypuszczam że chcesz kupić końcówkę czyli nie mówimy o mocy tylko o dzwięku. Więc two brothers na pewno jest głośniejszy. To są całkiem inne dzwięki i absurdem by było je opisywać na forum ale oba zaj...cie gadają. Ja bym brał ten z lepszą kasą.

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2010, 10:30
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 03 czerwca 2011, 16:19

Nie zakładam jakiegoś znaczącego przyrostu mocy , ale ten oryginał wydech to z całym szacunkiem ale to Żenada . Ale może to moje prywatne przyzwyczajenie . Moim zdaniem moto musi "Gadać " . Starsze sprzęty jakie miałem wyposażyłem w Akrapovica i drugi w Arrowa , dlatego teraz kontynuuję tradycję ;) i moje skłaniam się ku Two Brothers w Carbonie.

Powiedzcie co w temacie montażu ? co z exup'em itp zakładam ze podpięcie pod komp i regulacja map zapłonu bedzie konieczna , co jeszcze ....?
Brygada RR

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 03 czerwca 2011, 18:08

Kolego przy seryjnym ECU podpinanie pod kompa zaingeruje .... ale tylko w zawartość Twojego portfela (ewentualnie samopoczucie).
Z tego co kojarzę to wszystkie zestawy jakie widziałem do sc57 a czy b mają też dolot , który wymusza likwidację exupa (poprostu zakładasz zamiast seryjnej rurki dolotowej z wbudowanym exupem przelotówkę). Mi przy okazji przekładał Cziken929 ale napewno wyrzucasz linki exupa ale silniczek zostawiasz żeby nie wyświetlało błędów , solidnie skręcasz do kupy i upajasz się dzwiękiem.
Jeśli chcesz modzić to tylko PC , ewentualnie filtry sportowe i hamownia - wszystko inne to wróżenie z fusów...(inaczej nie poingerujesz w elektronikę).
Zresztą było o tym pisane w wielu tematach.

PS - ja mam MIVVA końcówkę jak chcesz to się ugadamy i zobaczysz ; ewentualnie jacek954 , który swego czasu się tu udzielał ma w sc57b TwoBrothers'a

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2010, 10:30
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 04 czerwca 2011, 00:10

marcinSC33 pisze:Kolego przy seryjnym ECU podpinanie pod kompa zaingeruje .... ale tylko w zawartość Twojego portfela (ewentualnie samopoczucie).
Z tego co kojarzę to wszystkie zestawy jakie widziałem do sc57 a czy b mają też dolot , który wymusza likwidację exupa (poprostu zakładasz zamiast seryjnej rurki dolotowej z wbudowanym exupem przelotówkę). Mi przy okazji przekładał Cziken929 ale napewno wyrzucasz linki exupa ale silniczek zostawiasz żeby nie wyświetlało błędów , solidnie skręcasz do kupy i upajasz się dzwiękiem.
Jeśli chcesz modzić to tylko PC , ewentualnie filtry sportowe i hamownia - wszystko inne to wróżenie z fusów...(inaczej nie poingerujesz w elektronikę).
Zresztą było o tym pisane w wielu tematach.

PS - ja mam MIVVA końcówkę jak chcesz to się ugadamy i zobaczysz ; ewentualnie jacek954 , który swego czasu się tu udzielał ma w sc57b TwoBrothers'a


Dzięxxx Marcin za odp. plan jest taki dokładnie jak piszesz , wywalam exupa zostawiam silnik , żeby nie było błędu na kompie, przelot zakładam , tłumik i wszystko ma "Golić" ładnym Bassem ;)
Jeżeli chodzi o namiar na Jacka 954 to znam gościa latał na takiej 954 jak ja dokładnie nawet na mojej latał bo ja kupiłem od Rudisz'a tez Spoko gość znany z tego forum.

Marcin musimy sie zgadać, może na gg ?

Pozdro

[ Dodano: Sob Cze 04, 2011 12:10 am ]
marcinSC33 pisze:Kolego przy seryjnym ECU podpinanie pod kompa zaingeruje .... ale tylko w zawartość Twojego portfela (ewentualnie samopoczucie).
Z tego co kojarzę to wszystkie zestawy jakie widziałem do sc57 a czy b mają też dolot , który wymusza likwidację exupa (poprostu zakładasz zamiast seryjnej rurki dolotowej z wbudowanym exupem przelotówkę). Mi przy okazji przekładał Cziken929 ale napewno wyrzucasz linki exupa ale silniczek zostawiasz żeby nie wyświetlało błędów , solidnie skręcasz do kupy i upajasz się dzwiękiem.
Jeśli chcesz modzić to tylko PC , ewentualnie filtry sportowe i hamownia - wszystko inne to wróżenie z fusów...(inaczej nie poingerujesz w elektronikę).
Zresztą było o tym pisane w wielu tematach.

PS - ja mam MIVVA końcówkę jak chcesz to się ugadamy i zobaczysz ; ewentualnie jacek954 , który swego czasu się tu udzielał ma w sc57b TwoBrothers'a


Dzięxxx Marcin za odp. plan jest taki dokładnie jak piszesz , wywalam exupa zostawiam silnik , żeby nie było błędu na kompie, przelot zakładam , tłumik i wszystko ma "Golić" ładnym Bassem ;)
Jeżeli chodzi o namiar na Jacka 954 to znam gościa latał na takiej 954 jak ja dokładnie nawet na mojej latał bo ja kupiłem od Rudisz'a tez Spoko gość znany z tego forum.

Marcin musimy sie zgadać, może na gg ?

Pozdro
Brygada RR

 
Posty: 8
Rejestracja: 31 stycznia 2012, 14:33
Lokalizacja: Żmigród
Motocykl: CBR 1000RR SC57b
Rok produkcji: 2007

Two Brothers

Post » 31 stycznia 2012, 14:52

Posiadam taki sprzęcik sprowadzony z USA pod dupką i za każdym razem mam dreszcze ;)

Jest naprawdę głośny, podczas jazdy w grupie (około 10 moto) zdecydowanie mój przeważa :)

Jednakże posiadam cały sprzęt a nie końcówkę, mogę zrobić foto jeżeli ktoś chciałby zobaczyć

Pzdr

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 31 stycznia 2012, 15:10

Jak założysz końcówkę plus filtry i nie podepniesz EXUP to spadną Ci niutki w dolnym zakesie i będzie lekko mulił na dole. warto wtedy zainwestować w coś typu PCIII/V czy Bazzaz i wystroić sprzęt od nowa.

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 31 stycznia 2012, 15:14

Ja miałem cały układ "braci" w 600RR i ten dźwięk na prawdę przyprawia o ciarki :D

Tylko, że plecaczek nie miał za Cicho w czasie podróży :diabel2:

Więc szczerze polecam !

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 31 stycznia 2012, 18:20

TwoBrothers będziesz zadowolony,niema porównania jak dla mnie do yoshimura ,ewentualnie akrapovick ,pamiętaj co kol wiek byś wybrał bierz w carbonie . ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 31 stycznia 2012, 21:50

TWO BROTHERS!! Dzwiek zajebisty:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 38
Rejestracja: 27 stycznia 2011, 19:06
Lokalizacja: OPR
Motocykl: SC57 HRC
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2012, 15:01

Ja też mam TwoBro ale chyba się starzeję bo czasem mnie wqrwia w trasie ten ryk ;)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość