Dzisiaj jest 22 maja 2024, 19:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przejscie z k3 600 na 1000RR

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 21
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 22:39
Lokalizacja: Grudziadz
Motocykl: Honda 1000rr sc59
Rok produkcji: 2011

Przejscie z k3 600 na 1000RR

Post » 21 czerwca 2011, 22:47

Witam ... mam maly problem, a mianowicie od tyg. jestem, mam nadzieje szczesliwym posiadaczem CBR 1000rr z 2005 roku, ale mam problem z jezdzeniem na niej. Wczesniejszym motocyklem K3 jedzielm 2 sezony i bardzo ladnie schodzilem na koloano na torze oczywsicie, w zakretach ladnie sie latalo . Po zakupie 1000rr mam duze problem z zakretami, moto niekladzie sie juz tak ladnie jak 600, jest wiecej uslizgow, nie potrafie zejsc nim nisko , pokonuje zakrty niepewnie z mniejsza predkoscia. DOdam, ze opony sa z 2010 roku w bdb stanie, motocykl sie prowadzi prosto i bez zadnych wibracji. Problem jest w zakretach nie potrafie go wyczuc, przy popuszczeniu gazu w zakrecie czuje jakby utrate przyczepnosci nie bylo tego w k3 600. Moze to wina opon MICHELINE pilot pro race... prosze o pomoc moze ktos mial tez taki problem ... moze zamalo nim przejechalem jakies 300km narazie. ale nic sie nie zminilo ....pozdrawiam

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 czerwca 2011, 22:55

trzeba troszke polatac zeby wyczuc sprzeta
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 21 czerwca 2011, 23:04

600 lżejszy mniejszy i poręczniejszy ,a Fajer to już wiadomo większy cięży itp.Może okazać się ,że wraz z kolejnymi kilometrami i wczuciem się w maszynę zniknie ten problem ,ja takie opinie słyszałem.
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 21 czerwca 2011, 23:09

Ooo sąsiad :)

W temacie nie pomogę, bo nie jeździłem 600-kami i nie mam porównania. Naszym modelem oponę zamykam i nie odczuwam przy tym niczego niepożądanego :)

Ps. dziś jeździłem po Grudziądzu :) Macie tam cholernie śliskie asfalty :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Rejestracja: 13 września 2009, 22:15
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 2 x CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 21 czerwca 2011, 23:49

1000 mocniej hamuje silnikiem przy odpuszczaniu rollgazu więc dlatego może w zakrętach masz problem z uślizgiwaniem się koła. Musisz się przyzwyczaić :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2011, 08:32

ja bym po 1 standartowo porzadnie przesmarowal rolgaz a po 2 wzial serwisowke i od podstaw ustawil cale zawieszenie pod siebie.Wierz mi daje to bardzo duzo bo moto moze ci sie zle prowadzic bo jest ustawione pod koguta 60kg i byc moze dlatego cale sie trzesie hihi:

 
Posty: 21
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 22:39
Lokalizacja: Grudziadz
Motocykl: Honda 1000rr sc59
Rok produkcji: 2011

Post » 23 czerwca 2011, 14:29

...zawieszenie sprawdzilem, jest ustawione na fabryczne, a co daje przesmarowanie rolgazu???, chodzi o to zeby szybko odbijal, hm sprawdze to,...napewno glownym powodem jest waga motoru 600tka byla lekka. Mysle , ze po przejchaniu 1-2 tys km bedzie troszkie lepiej...mam taka nadzieje... Pozycja siedzenia tez jest inna, 1000rr jest dluszy bardzie sie lezy i wyzej siedzi, to tez pewnie wplywa na moje problemy.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 23 czerwca 2011, 14:32

Czesto rozgaz nie jest smarowany jest zaniedbane i sie nie cofa jak powinno tak samo warto linki wyczyscic i przesmarowac
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 24 czerwca 2011, 14:49

Wydaje mi się że głównym twoim problemem jest odejmowanie gazu przy pokonywaniu zakrętu. Podczas pokonywania zakrętów powinno się stopniowo dodawać gaz przez co nie tracisz stabilnosici i wtedy bez problemu śmigasz po winklach.

 
Posty: 5
Rejestracja: 06 czerwca 2011, 20:14
Lokalizacja: Mikołów
Motocykl: K7 1ooo
Rok produkcji: 2007

Post » 24 czerwca 2011, 17:15

jeśli moto, gumy i zawiecha jest ok to chyba pozostaje tylko wjeździćsię się w sprzęta. Ja na sc57a przesiadłem się z k1 750 - ta sama buda co 600 k3 i nie miałem takich problemów. A nawet powiem że ze wszystkich moto, to właśnie 1000rr latało mi się najlepiej po winklach. Duża różnica na plus jest także po zmianie opon na torówki (tył profil 55)

 
Posty: 21
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 22:39
Lokalizacja: Grudziadz
Motocykl: Honda 1000rr sc59
Rok produkcji: 2011

Post » 24 czerwca 2011, 20:44

Mysle wlasnie tez, ze problem moze bydz w oponie z tego co wiem Michelini pro race jest w opini uzytkownikow bardzo słaba opona, bardzo niska przyczepnosc, w porownaniu do DUNLOP'A d209 na kotrym smigalem na torze to roznica wydaje sie bydz kolosalna.
Dzisaj zrobilem kolejne 150km, mozna powiedziec , ze jest moze troszke lepiej, ale uslizg kola przy puszczaniu z gazu na zakrecie czuc caly czas. Bydz moze to wina opony i 1000ca wieksza moc daje popalic to na lukach. Spradze jeszcze luz na tylnum kole i wachaczu.

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 24 czerwca 2011, 22:49

polecam dunlop d211, dobre gumy to podstawa ;)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości