Dzisiaj jest 05 maja 2024, 20:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - sc57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 09 stycznia 2010, 12:56

Jak takie uszkodzenia to moim zdaniem strzał z przodu. I tu bym dokładniej oglądnał rame a dokładniej głownke. Bo z opisu kolegi mozna wywniosjowac ze moto słozone wyłacznie na sprzedaz. :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 09 stycznia 2010, 15:19

powiem ci ze tez tak myslalem i bardzo dokladnie ogladalem rame lagi, sciagalismy boczki i nic wiecej nie bylo widac co by moglo wskazywac na strzal z przodu.
Pare motorkow juz ogladalem sam tez posiadam SC57b od ponad roku wiec raczej bym zauwazyl mocniejszego strzala. CHyba ze moto jest naprawde bardzo dobrze zrobione ale jak ktos by robil tak dobrze przod to nie naprostowal by chlodnicy?? A nie jest ona uszkodzona wygieta czy cos. Poprostu na mocowaniach cofnela sie prawym dolnym rogiem o 2-3cm nie dotyka do kolektorow.
Nikogo nie namawiam do jechania poprostu opisalem co widzialem ale zawsze pozostaje niewiadoma przy kupnie tym bardziej ze to od handlarza. Choc chlopak dosc przyjemny i nic na sile nie namawial ani nie cwaniakowal.
Prawdopodobnie bysmy wzieli to moto ale trafila sie lepsza sztuka :)

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 09 stycznia 2010, 18:04

Witam.Z tym włączającym się wentylatorem spotkałem się w R1 rok.01.Chłodnica byla od starszego modelu w którym był jeden czujnik a w instalacji dwie kostki.Kombinowaliśmy z kolegą to podlączyć ale właśnie na chwilę włączał się wentyl przy odpaleniu moto i zostawiłem bez podłanczania tej drugiej kostki.Przy wyższej temp.wszystko działalo git-wentyl chodził.Także ta rr jakaś kombinowana. hihi:

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

czy ktoś zna ten motor z Leszna

Post » 09 stycznia 2010, 20:53

witam, zamierzam kupić ten motorek no i po obejrzeniu wszystko wydaje sie byc ok ale dla pewności postanowiłem zapytać tutaj na forum czy może ktoś zna ten właśnie motocykl. a o to link. Dzięki za pomoc
http://moto.allegro.pl/item865799531_ho ... iciel.html

 
Posty: 79
Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:28
Lokalizacja: opole
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 0

Post » 09 stycznia 2010, 21:25

Witam

Ja mam RR 1000 z 2007r mam ją 2 sezony i u mnie też tak jest że jak ją odpalę na zimnym silniku to przez chwilę włączy się wentylator to jest tak około 50 stopni ale na chwile i sie wyłancza . I moto nic nigdy sie nie przegrzało itd,jest wszystko ok, poprostu chyba tak musi być.

Awatar użytkownika
 
Posty: 266
Rejestracja: 24 września 2009, 14:20
Lokalizacja: Oława,Wro
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Rok produkcji: 2010

Post » 10 stycznia 2010, 11:38

fajny stan i fajna cena :D: :P ogólnie widac ze dobre moto :D

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 10 stycznia 2010, 13:17

no właśnie motor wygląda na zadbany i widać że nikt pieniędzy na niego żałował. Męczy mnie to że nie mam jak sprawdzić jak jezdzi, jak skrzynka pracuje, a przeciez nie bede czekał do wiosny bo nawet przy mnie dużo zainteresowanych dzwoniło tak więc motor napewno szybko sie sprzeda a w porównaniu z tym co oglądałem dotychczas to wygląda prawie jak nowy poza śladami normalnego używania...

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 10 stycznia 2010, 14:08

No zycie polega tez na ryzyku, jezeli stwierdziles ze stan motocykla jest swietny to i silnik ze skrzynia tez takie beda, ja bym kupil, chociaz dziwi mnie fakt ze koles wpakowal tyle siana w moto i tak tanio go sprzedaje, coz okazje sie tez zdarzaja...

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 10 stycznia 2010, 14:23

Ten koleś jest pierwszym właścicielem tego motocykla, kupił go w salonie. Ma pełną książke serwisową ale motocykl był serwisowany nie w hondzie tylko w Kawasaki Kubacki w okolicach Leszna. No i wiem napewno że właściciel tego serwisu jest dobrym znajomym tego kolesia i teraz mam dylemat czy moze wpisy w książce też nie są po koleżeńsku robione. Ale tak jak napisałeś trzeba czasem ryzykować żeby sie przekonać. może uda mi sie jakoś umowe skonstruować w bezpieczny sposób no i na serwis pojade z nim ale do Poznania a nie tam do jego znajomka...a te akcesoria to juz dawno zamontował no a motor sprzedaje bo potrzebuje na organizecje wesela czy cos takiego no ale wiadomo ze powody to ludzie rózne wymyślają wiec to akurat nie ma żadnego znaczenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 10 stycznia 2010, 14:29

Lepiej bez jazdy próbnej nie kupować. Ja oglądałem bardzo piękny motor a jak się przejechałem to mocno ściągał po puszczeniu kierownicy i na dodatek wpadł mi w dużą shimę pomimo iż miał fabryczny amor. Na obecnym moim sprzęcie shima jeszcze nie zdarzyła mi się. Kupować motor bez sprawdzenia go w jeździe to jak kupowanie kota w worku. Nigdy bym tego nie zrobił. Nie w naszym kochanym kraju

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 10 stycznia 2010, 14:32

dlatego tez chce pojechać na dokładny przegląd do serwisu. Niech sprawdzą wszystko. sprzedający zobowiązał sie do pokrycia kosztów w razie jakby coś nie grało...

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 10 stycznia 2010, 21:45

Jezeli ma przebieg tyle co mowi to moto powinno pachniec ze tak powiem "nowoscia" kazda srubka powinna sie swiecic jak psu jajca. Dziwi mnie fakt ze serwisowal w kawasaki, no chyba ze kawasaki sprzedaje tez motocykle hondy. A moze kolo kupil moto z 8 reki pojezdzil i ziomek z kawasaki dal mu nowe zycie na papierze... nowy przebieg, nowa ksiazke, nowe, wpisy i wymiany (serisy) na papierze... Honde serwisuje sie w hondzie chyba ze honda wyraza zgode na seriws swoich maszyn w konkurencyjnych firmach motocyklowych.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości