Dzisiaj jest 14 maja 2024, 23:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - sc57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 21 stycznia 2014, 09:53

tak miałem taką teraz mam biało-czerwoną
jak to ok? przecież pług ma być ciemno szary a nie czarny i naklejki na zadupku są inne

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 02 listopada 2013, 18:40
Lokalizacja: Łódź
Motocykl:

Post » 21 stycznia 2014, 13:23

Bez wątpienia przemieszczenie/brak/modyfikacja naklejek świadczy, że coś musiało być tego celem, ale prawdy nie ma szansy odkryć bez oględzin na miejscu. cała reszta to tylko snucie teorii. Nie chce być niemiły, ale to tylko kosmetyka i może być spowodowana tylko własną wizją moto właściciela jak i kompleksowej naprawy powypadkowej, której brakło wykończenia.

 
Posty: 26
Rejestracja: 02 stycznia 2014, 15:56
Lokalizacja: WLKP
Motocykl:

Post » 21 stycznia 2014, 20:15

kolego wiertło - wiadomo, że każdy szuka zawsze jak najlepszej maszyny. Mi nawet nie chodzi o stan wizualny aby był igła. Najważniejsze dla mnie to silnik i stan techniczny. Pęknięty plastik, czy nawet wyłamana jakaś część to nie problem dla mnie - nie zwracam na to aż takiej uwagi.
Igła wiadomo-zdarza się raz na kilka lat ( można zaryzykować takie stwierdzenie ). Ale zamiast kupić właśnie jakiegoś składaka za 13 lub 15 to wolę nawet poświęcić sezon i dozbierać do takiego za 20 k gdzie będę miał większe (aczkolwiek nie stuprocentowe) prawdopodobieństwo , że maszyna jest w porządku.

[ Dodano: Sro Sty 22, 2014 7:38 pm ]
Panowie jest ona - długo oczekiwana. Repsol!!!!

Co sądzicie?

http://otomoto.pl/honda-cbr-cbr1000rr-0 ... 96941.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 sierpnia 2013, 22:11
Lokalizacja: Wlkp
Pochwały: 2
Motocykl: sc57a Winning Red
Rok produkcji: 2005

Post » 22 stycznia 2014, 20:56

U S A no i naklejki na pługu się nie zgadzają

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 22 stycznia 2014, 21:23

ale nic nie przebije licznika od modelu A

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 stycznia 2014, 21:41

CrazyBoy pisze:http://otomoto.pl/honda-c...l-M3896941.html
wiele modyfikacji posiada :D
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 26
Rejestracja: 02 stycznia 2014, 15:56
Lokalizacja: WLKP
Motocykl:

Post » 22 stycznia 2014, 23:08

a czym się różnią te liczniki? Bo moimi oczyma nie dostrzegłem z porównywanym od modelu b - chyba, że porównywałem też rzekomo od b a to był model a :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 22 stycznia 2014, 23:43

obrotami B ma o tys. więcej , taki mały szczegół :P

 
Posty: 53
Rejestracja: 25 października 2011, 23:58
Lokalizacja: Gorzów/Po
Motocykl: HONDA CBR 1000RR 2k7 HRC
Rok produkcji: 0

Post » 23 stycznia 2014, 11:01

lagi i zaciski powinny być złote w Repsolu. Dekiel od sprzegła nieorginalny wymieniony pewnie po slizgu. Jak wspominali koledzy licznik od wersji A takze był dzwon pewnie porzadny bo lagi i licznik wymieniane.

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 23 stycznia 2014, 12:35

zaciski tak , ale lagi nie są złote w repsolu USA

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 23 stycznia 2014, 13:13

heko55 pisze:zaciski tak , ale lagi nie są złote w repsolu USA


Tylko to jest europejczyk, bo z tego co mi wiadomo to wersje USA nie posiadały HISSa, ten go posiada.

Tak więc całe zawieszenie zmienione, liczniki od modelu A, dekiel alternatora nieoryginalny, a dekiel sprzęgła porysowany. Na moje to ten motocykl nie jest po szlifie, a po dzwonie. Prawie 20 koła za taką rzepę to niezła przesada.

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 11 października 2010, 19:44
Lokalizacja: Wołomin
Pochwały: 1
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 23 stycznia 2014, 14:25

CrazyBoy pisze:kolego wiertło - wiadomo, że każdy szuka zawsze jak najlepszej maszyny. Mi nawet nie chodzi o stan wizualny aby był igła. Najważniejsze dla mnie to silnik i stan techniczny. Pęknięty plastik, czy nawet wyłamana jakaś część to nie problem dla mnie - nie zwracam na to aż takiej uwagi.
Igła wiadomo-zdarza się raz na kilka lat ( można zaryzykować takie stwierdzenie ). Ale zamiast kupić właśnie jakiegoś składaka za 13 lub 15 to wolę nawet poświęcić sezon i dozbierać do takiego za 20 k gdzie będę miał większe (aczkolwiek nie stuprocentowe) prawdopodobieństwo , że maszyna jest w porządku.

[ Dodano: Sro Sty 22, 2014 7:38 pm ]
Panowie jest ona - długo oczekiwana. Repsol!!!!

Co sądzicie?

http://otomoto.pl/honda-cbr-cbr1000rr-0 ... 96941.html





Kiedyś na jakimś forum pisał były pracownik o moto szklarni że "większoś motocykli u nich jest sprowadzana z francji z ubezpieczalni i część tych motocykli jest składana z kilku", podawał nawet przykład że jeden sprzęt miał ramę pospawaną z trzech innych.

Byłem kilka razy u nich i na pierwszy rzut oka niektóre moto wyglądały na ulepy


Pozatym tak jak koledzy piszą że moto jest po przygodach

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość