Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak ustawić zawieszenie W SC57 2005???

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Jak ustawić zawieszenie W SC57 2005???

Post » 03 września 2008, 00:22

Witam!! Mam problem !! Kupiłem moto od kolesia który był kilka razy na torze i ruszał zawieszenie. Kupiłem od niego ale niestety nie zdążył przestawić na drogowe. Jak mam to zrobić Bo nigdy tego nie robiłem. I jakby ktos miał jakąś instrukcje do ustawiania tej zawiechy to byłbym bardzo wdzięczny albo chociarz jakieś dane. Chciałbym sie nauczyc jak przestawić na drogowe ustawienie i torowe bo tez mam zamiar wybrac się na tor ale w przyszłym sezonie. Teraz moto mam chyba za twarde bo jak londuje z gumy to strasznie wali o asfalt i boje się o plastiki i inne tworzywa no i ręce holernie bolą. Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 03 września 2008, 07:20

a moze zostawiaj sobie wiecej zapasu obrotow na ladowanie z gumy, aby bylo miekkie i delikatne :) jesli chcesz ustawiac zawieszenie i latac na gumie to sensu brak takich zabiegow, po to sie ustawia zawieszenie zeby po winklach dobrze przycinac i moto szlo optymalnie wklejone w asfalt

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 03 września 2008, 17:21

kolego ja mam instrukcje do 1000RR '05 a tam dokladnie jest opisane jak przywrocic fabryczne ustawienia zawiasow, tylko musisz sie wykazac cierpliwoscia do poniedzialku (08.IX) bo dopiero wtedy bede mial te instrukcje w swoich rekach...
chyba ze ktos wczesniej ci napisze co i jak... w kazdym razie na mnie mozesz liczyc...ale w poniedzialek :)

pozdro
lenar

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 03 września 2008, 23:47

No to czekam !! A jeśli ktos miałby cos podobnego najlepiej po polsku to tez niech napisze.Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 08 września 2008, 20:05

wyslalem Tytusowi skany z instrukcji aby je wrzucil do dzialu ciekawostki,
jesli chcesz miec je szybciej to podaj mi swoj email to wysle...

pozdro
LENAR

[ Dodano: Pon Wrz 08, 2008 9:16 pm ]
wlasnie zauwazylem i Twoj email... do Ciebie tez poszlo...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 08 września 2008, 23:38

http://www.fireblade.pl/sc57a_ciekawostki.php ok dodane na stronie :) Dzieki LENAR

 
Posty: 1
Rejestracja: 09 września 2008, 11:56
Lokalizacja: Opolskie
Motocykl: CBR1000RR 2006, CBR600RR 2008, VTR SP2 2002
Rok produkcji: 0

Post » 09 września 2008, 12:03

Juz nie wiem czy w instrukcji jest napisane jakie wstepne napiecie sprezyny powinno sie ustawiac (a to jest bardzo wazny parametr w zawieszeniu).
Ustawienia fabryczne podane przez producenta sa jak najberdzie OK, ale kontroluj opaske na przodzie i steruj tak tlumieniem aby byla na wysokosci ok. 1,5 cm.
Zapytaj poprzedniego wlasciciela czy zawieszenie jest seryjne.

Pozdr
D.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 09 września 2008, 19:00

w instrukcji masz dokladnie opisane jak powrocic do fabrycznych nastaw wszystkich parametrow zawieszen, oraz masz podana prosta zasade =jesli zwieksza sie obciazenie motocykla (czytaj waga jezdzca lub ewentualnie pasazera) to nalezy zwiekszyc napiecie wstepne, niestety nie jest wyjasnione o ile zwiekszyc by bylo OK i jak sprawdzic ze dane napiecie jest w porzadku dla konkretnego obciazenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 11 września 2008, 00:49

Panowie dzięki i Tobie Lenar jeszcze raz dzięki. Ja przeważnie jeżdże sam więc jak bede ustawiał to albo na seryjne albo na max twarde tak mi sie wydaje. Bo na torze to musi byc twardo?? nie wiem jak lepiej bo jeszcze nie jeździłem na torze ale to wszystko przedemną. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 11 września 2008, 22:09

ustaw na seryjne i po klopocie ;) Ja smigam caly czas na torze na seryjnym nie ruszanym!!! zaieszeniu i jakos daje rade... :D Szczerze to musisz strasznie naginac na torze by regulacja zawieszania osiagal lepsze czasy...
Albo 1000RR `07 ma tak dobre ustawienia (napewno inne nic 04-05) albo ja nie czuje roznicy w jezdzie :) Ale wiadomo nie od toraz ze honda i fajer ma jadno z lepszych zawiasow i super sie prowadzi po winklach (to prawie wizytowka Hondy Fireblade)

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 11 września 2008, 23:37

Ja kupiłem tą hondawke od kolesia co jeździ w klasie Rookie pow 600. Na mojej hondzie przejechał dwie rundy w tym jedna w deszczu wtedy tez zajał 2 miejsce. teraz jeździ na suzuki i tez juz miał chyba dwa razy 2 miejsce. On mi mówił że niby jest rużnica na tej hondzie ale to ja napewno nie będe czuł tego bo ja aż tak dobrze to nie jeżdże. Z tego co teraz czuje to nawet ładnie mi sie moto prowadzi i w szybkich łukach i ciaśniejszych ale to jest na drodze. Niewiem jak na torze bo nim jeszcze nie byłem. Ale ustawie to na seryjne i nie bede ruszał narazie nic . Tytus jak ty tak mówisz to chyba rzeczywiście nie ma co grzebac przy zawieszeniu. No chyba że masz lepszą zawieche niz ja bo niewiem czy było to samo w tych latach. Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 12 września 2008, 00:08

tez uwazam tak jak Tytus, ze jesli nie walczysz na torze o ulamki sekund, tylko po prostu chcesz czerpac radosc z winklowania, to seryjne ustawienia blejda dadza rade w 100% na poziomie amatorskim.
ja mam model '05, na torze narazie nie bylem (marze o tym) ale oponke zamykalem, winklowanie uwielbiam -i nawet nie myslalem o usztywnianiu zawieszen, dla mnie tak jak jest -jest super.
polecam opony Pirelli Diablo Rosso -rewelacja, gdy zarzucilem dwie nowki to bylem w szoku jaka jest roznica, one poprostu krzycza "na zakrety, na zakrety, NA ZAKRETY" :mrgreen:

Następna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości