Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 09:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Usterka w 929. Tylko czego???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Rejestracja: 13 września 2009, 22:15
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 2 x CBR 929
Rok produkcji: 2000

Usterka w 929. Tylko czego???

Post » 03 stycznia 2013, 22:52

Siemanko.
Mam mały problem a mianowicie - po przekręceniu kluczyka i przełączeniu zapłonu pompa paliwa nie wyłącza się tylko pracuje cały czas, a powinna przeładować i po chwili się wyłączyć.
Próbowałem z zamianą pompy paliwa bo myślałem że w niej tkwi problem ale nic to nie dało.
Może ktoś wie gdzie szukać usterkę. :/
Z góry dzięki

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 03 stycznia 2013, 22:56

Wymień przekaznik,najprawdopodobniej styki sie zetkły,w kazdym innym przypadku pompa poprostu by sie nie uruchamiała ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Rejestracja: 13 września 2009, 22:15
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 2 x CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 stycznia 2013, 23:00

W sumie możliwe. :P Jutro obadam temat z podmianą :D Dzięki

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 03 stycznia 2013, 23:01

Poza Tym przydał by się schemat układu paliwowego,zajrzyj do serwisówki,bedziesz wiedział :mrgreen:

[ Dodano: Czw Sty 03, 2013 10:02 pm ]
jak oblukasz to daj znać ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 03 stycznia 2013, 23:20

w sumie jak kolega pisze powinna być prosta sprawa najprawdopodobniej przekaźnik pompy paliwa się klei chyba że jego sterowanie ale to łatwo sprawdzić bierzesz miernik w ręce i patrzysz czy wyjscie przekażnika jest cały czas zwarte a zasilania przekaźnika już niema czyli ten sterowniczy +12V już znika a wyjscie na pompe te Ohmy nadal zwarte.

tutaj masz instrukcję co i jak
Obrazek

Obrazek

jak pomogłem możesz mi dzięksnąć "pomógł" hahaha

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 03 stycznia 2013, 23:27

Dokładnie tak ,choć przekaznik jest tu głównym buntownikiem :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Rejestracja: 13 września 2009, 22:15
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 2 x CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 stycznia 2013, 20:14

I dalej jest ten sam problem. Podmieniłem przekaźnik z drugiej 929 i wciąż jest to samo :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 stycznia 2013, 00:45

Pozostaje ci sprawdzić zawór elektromagnetyczny
Załączniki
capture-20130105-233808.png


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości