Piwon pisze:Witam miałem podobny problem koło po dokręceniu stawiało opór,zacząłem szukać przyczyny-okazało się że tarcza jest lekko podtoczona hmmmm myślę sobiezdejmuję koło zamieniam miejscami podkładki(dystansowe)jedna ta z kołnierzem(krótsza)idzie od strony łańcucha w brew logice ale tak jest dalej ta dłuższa idzie od strony zacisku.Koło włożone na 1 rzut oka widać znacząca różnicę między tarczą a zaciskiem-odległość odpowiednia,hamulec działa
teraz koło po odpowiednim dokręceniu luźno się obraca.
nie wydaje mi się zobacz teraz jak masz łańcuch względem zębatki małej na wałku zdawczym a dużej na kole
zacisk masz pływający z tyłu masz tam tuleje która powinna w palcach prawo lewo chodzić i bolec który trzeba wyczyścić i same gniazdo to prowadzenie i dać jakiegoś smaru. Wszystkie uszczelki muszą byc na swoim miejscu i całe bo dostanie znów syfu i będzie stał zacisk w miejscu i będzie taka lipa jak jest. [ Dodano: Nie Maj 26, 2013 12:09 pm ]
I jeszcze ważna rzecz o której zapomniałem jeżeli tak przełożyłeś motocykl też nie ma zbieżności i musi być tak jak było przedtem.

teraz koło po odpowiednim dokręceniu luźno się obraca.