It is currently 18 November 2025, 04:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z odpaleniem po remoncie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 26 May 2009, 19:57

jak nie żczyna lekko nie CENZURA to się praktycznie nic nie robi :/ :/

 
Posts: 375
Joined: 12 January 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Year production: 2003

Post » 26 May 2009, 20:13

he. zalezy jak sie uwywa moto i do czego :D kiedys spotkałem ziomka 954 co miała nalatane przez niego od nowosci 40 tys. km a miał juz 4-ty silnik w niej :) hihi: :diabel2:

 
Posts: 23
Joined: 25 May 2009, 08:50
Location: Żarki
Motocykl: SC 44
Year production: 2000

Post » 26 May 2009, 20:22

wiedzialem, ze taka bedzie odpowiedz :p
generalnie mam 48k, moto raczej jezdzone spokojnie. co do tego rozrzadu to najlepiej by bylo gdyby znalazl sie ktos na slasku kto moglby posluchac i ocenic czy faktycznie do rozrzad tak chalasuje

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 26 May 2009, 20:24

Ciekawy jestem jak długo polata na nowych panewkach. Wał był szlifowany ?

 
Posts: 23
Joined: 25 May 2009, 08:50
Location: Żarki
Motocykl: SC 44
Year production: 2000

Post » 26 May 2009, 20:29

w moim nie ma pojecia, mam o od 1 maja

User avatar
 
Posts: 48
Joined: 24 May 2009, 21:26
Location: Zakopane
Motocykl: sc 50
Year production: 2002

Post » 26 May 2009, 20:30

heh a ja ostatnio czytałem na jakimś zagranicznym forum że klient miał przejechane 100 tysiaków(w 954) i licznik zatrzymał sie na 99999 :ooo: Pisali podobno do Hondy co z tym fantem zrobić bo własciciel oczywiscie chciałby wiedzieć ile ma przejechane :ooo: nie wiem jaki był tego finał! Ale w każdym bądz razie moto nadal śmigało bez najmniejszych problemów :brawo:
City Bike Racer---Racing Replica

 
Posts: 23
Joined: 25 May 2009, 08:50
Location: Żarki
Motocykl: SC 44
Year production: 2000

Post » 26 May 2009, 20:32

mysle, ze wystarczy wizyta w warsztacie i wyzeruja licznik a pierwsza stowka zostaje "w pamieci" :p

User avatar
 
Posts: 48
Joined: 24 May 2009, 21:26
Location: Zakopane
Motocykl: sc 50
Year production: 2002

Post » 26 May 2009, 20:35

hmmmmm a można tak sobie łatwo licznik wyzerować? :ooo:
City Bike Racer---Racing Replica

 
Posts: 23
Joined: 25 May 2009, 08:50
Location: Żarki
Motocykl: SC 44
Year production: 2000

Post » 26 May 2009, 20:44

nie wydaje mi sie zeby to byl problem, przynajmniej w samochodzie nie ma wiec i tuataj nie powinno.dlatwgo wlasnie na allegro wiekszosc sc44 ma przebiegi rzedu 20k :/

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 29 May 2009, 21:06

20k to juz latane turystycznie. a tak 16k to normalnie jezdzone :ooo:

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 02 February 2009, 13:30
Location: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Year production: 2004

Post » 29 May 2009, 23:38

moja tam miała standardowe 30600km jak ją kupiłem rotfl2:
btw jestem ciekaw jak się spisywał tamten silnik po wymianie panewek, długo pożył?
no i czemu pakowałeś się taki remont a nie wymieniłeś od razu całego pieca?

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests