Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

straciła moc!!!co jest?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

straciła moc!!!co jest?

Post » 12 kwietnia 2010, 23:54

Ktoś może coś poradzi na taka sprawe??po wymianie oleju, płynu hamulcowego i świec na danso z ngk stracił ze 20 koni jak nie lepiej.jak wcześniej rwał jak dziki w gore na kolo to tak teraz za nic w życiu nie oderwie sie od ziemi.czuć zresztą było przy normalnej jeździe ze to co innego zupełnie, jak przed tymi zabiegami. zmieniłem świece na te stare i jazda zupełnie inna.lepiej sie wkreca,reaguje,nizsze wolne obroty. lecz na kolo i tak nie staje jak kiedyś.wiec musi mieć dużo mniej mocy skoro mogę pol manetki odkręcić a on tylko pnie do przodu i to by było na tyle :/ o poderwaniu go z gazu jak kiedys niema nawet mowy:( co się mogło stać ze az tak drastycznie moc mu spadła?niemożliwe żeby mi zębatki zmienili ani w komputerze grzebali. co ja mam zrobić teraz?POMOCY!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 13 kwietnia 2010, 10:22

jak to robiles w serwisie to do tego serwisu niech Ci zrobia jak bylo ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 13 kwietnia 2010, 11:00

jak narazie bylem na wymiane swiec na te stare.ale jezeli na starych chodzi lepiej lecz i tak niema tej mocy co mial to moze byc pies pogrzebany w swiecach?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 13 kwietnia 2010, 13:07

moze cos jest nie tak z przewodami wysokiego napiecia idacych do swiec...? moze jest na nich jakies przebicie... jak wymienieli swiece mogly sie uszkodzic - to tylko przypuszczenia ale podobnie sie dziale w takich przypadkach

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 13 kwietnia 2010, 13:18

sek w tym ze takich przpuszen jest od groma :/ narazie kupie nowe ngk i zobaczymy jak z nimi bedzie latal. moze tez jakis paliwo z woda czy cos zalalem bo jak wracalem od niego to mi stanal bo wahy mi zabraklo. myslalem ze jakiegos syfu zaciagnal ale pojechalem zeby przeczyscil mi przewody i wtryski wiec to raczej nie to. ale znajomy w hajabusie 4 razy czyscil bak i przewody zeby wody sie pozbyc bo zalal jakiegos gowna :/ niewiem bede probowal.mial byc elegancko do sezonu przyszykowany to zamienil sie po tej wizycie w jeb... skarbonke :/ a jak wogole mozna sprawdzic czy jest jakies przebicie?tylko w serwisie to sprawdza?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 kwietnia 2010, 16:08

moze przewody wysokiego napiecia pozamieniali kolejnoscia

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 13 kwietnia 2010, 17:08

no jak wymienie na ngk to zwrócę na to uwagę.ale czy te kable niemają jakiś określonych długości?tak łatwo je pomylić?tym bardziej ze to mechanik który robi motory a nie jakiś laik. najbardziej mnie dziwi ze na starych świecach jest lepiej ale już nie tak jak było.czy po wykręceniu tych starych świec mogły stracić trochę swoje możliwości?czy jednak gdzie indziej szukac odpowiedzi :/

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 13 kwietnia 2010, 17:18

przebicia łatwo zobaczyć w ciemnym pomieszczeniu, zeby pozbyć się wody z baku wystarczy dolać trochę denaturatu do paliwa i zalać dobrego.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 kwietnia 2010, 17:19

nie wydaje mi sie by swieca mialy taki wplyw na moc a na wolnych chodzi rowno na wszystkie cylindry,moze,cos odlaczyl zle zalozyl,gdybac to mozna ja bym jezdzil tak dlugo az by zrobil by chodzil tak samo jak przed wymiana!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 13 kwietnia 2010, 17:39

no niema nawet opcji ze popuszczę i tak zostawię.musi chodzić jak wcześniej bo tatko moglem zostać przy 115km VFR i to samo by było.tak czy tak na ngk zmienie bo nawet na starych lata lepiej jak na tych nowych denso.a jak nie to pojadę do hondy i tam już napewno się dowiedzą co mu jest

[ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 2:16 pm ]
sprawa sie ma tak.po tej calej wymianie oleju i swiec (teraz smigam na starych) po przejechaniu juz kilka km zauwazylem ze moc poprostu spadla przy nizszych obrotach.na kolo moge ja wyrwac dopiero ok 6 7 tys. ale to i tak nie tak dziko jak przed tym serwisem.wczesniej szla jak dzika od ok 3 4, nawet z plynnego gazu. Ktos wie moze co jest powodem spadku mocy na nnizszym momencie?w przyszlym tyg odstawiam ja zeby dokladnie wszystko sprawdzili o co chodzi.ale moze ktos teraz by mial pojecie?


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości