Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ładowanie w 929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 lutego 2009, 15:24
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 19 września 2010, 14:57

Nie wiem dokładnie bo dostałem zbiorczy rachunek za kilka rzeczy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 20 września 2010, 01:30

Ja wysyłałem do Olsztyna i zapłaciłem razem z przesyłką 167 zł. Ładowanie po przewinięciu na wolnych wynosi 14,58 - 14,61 na światłach 14,38 - 14,42.

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 lutego 2009, 15:24
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 20 września 2010, 21:17

U mnie na wolnych 14.8V a ze światłami ponad 14.6V.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 20 września 2010, 21:35

14.5 a wiecej to nie wiem ?? sprawdź jeszcze jak dodasz gazu co sie bedzie dzialo jak bedzie znacznie wzrastac to jescze regulator jak najszybciej. a jak bedzie 14.8v stale to ok.

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 lutego 2009, 15:24
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 21 września 2010, 17:24

Podczas dodawania gazu napięcie jest prawie stałe.

 
Posty: 23
Rejestracja: 25 maja 2009, 08:50
Lokalizacja: Żarki
Motocykl: SC 44
Rok produkcji: 2000

Post » 21 września 2010, 19:05

Wyslicie mi kontakt do jakiegos sprawdzonego mechanika, ktory przewija alternatory bo przewinąłem u siebie za 240 zeta i po chwili go szlag trafil;/ Czy ktos sie orientuje, czy istnieje mozliwosc alby jakas wada w instalaci motocykla mogla spowodowac przepalenie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 21 września 2010, 20:49

ok za 2 tys km bedziesz miał powtórkę

duzy wpływ na jakość przewiniętego alta ma żywica do usztywnienia drutów
musi byc odpora na wysoką temperaturę 99 % gosci któzy przewijają robi to żywicą epidia 5 która wytrzymuje 70'c
u mie dziadek robi zywicą odporą a 120'c za 150zł

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości