» 12 września 2010, 23:59
ja mam jeszcze jeden pomysł i to będzie najbardziej prawdopodobne!
Każdy układ wtryskowy o ile dobrze pamiętam ma taki wyłącznik ciśnieniowy na magistrali wtrysków! i to on powinien wyłączyć pompę jak dobije! i tu bym się doszukiwał usterki. a jeśli nie ma tego to przekaźnik załącza ją na czas i trzeba go wymienić.
[ Dodano: Pon Wrz 13, 2010 12:29 am ]
reset błędów:
kluczyk na off> czerwony na prawej manetce na on>robisz zworkę pod siedzeniem kierowcy (na takiej małej 2 przewodowej wtyczce nie podpiętej do niczego) "zworka" to kawałek przewodu łączący przewody we wtyczce>przekręcasz kluczyk na on>wykmujesz zworkę z jednego kabla i patrzysz na czerwoną lampkę>powinna się zapalić (tylko na 5s) > w tym czasie na chwilę znów zapinasz zworę!
potem przejedź się i jak się czerwona znowu zapali z czytaj błędy na nowo i napisz jakie to będziemy dumać dalej! bo bez tego to czyste spekulacje.
Jak odczytać błędy jest na forum nie będę dublował.
[ Dodano: Pon Wrz 13, 2010 12:36 am ]
oczywiście zapraszam do siebie to osłuchamy ja już miałem walnięty exup więc wiem jaki dźwięk wydaje. i wyczyść przepustnicę exup bo nie wiadomo kiedy czyszczona!