Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Błąd 929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2012, 22:07
Lokalizacja: Włoszczowa
Motocykl: honda cbr929/cbr600f3/xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 30 marca 2012, 20:13

Dzisiaj wyczyściłem zawór i byłem w szoku.Jak go rozkręciłem to moim oczom ukazał sie ogromny nagar,dziwne ze jeszcze działał.Ale bez problemów szybki demontaż,szczota druciana,dokładnie jak opisał adipaw.Nie ma wielkiej filozofii,mysle ze kazdy sobie z tym poradzi,nie trzeba zmienac ustawienia zaworu,chyba ze jakas korekta.Teraz chociaz bede spokojniejszy,ok godziny roboty ale lepiej zapobiegać niz później leczyć a szczególnie ze silniczek nie jest tani...Na tulejki dałem troche miedzianego smaru,temp.do1100 stopni C,mysle ze kazdy powinien dokonać takiego zabiegu,na pewno nie zaszkodzi.Dzieki adipaw za mobilizacje;)
mario

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 31 marca 2012, 23:20

johny89 nikt nie dorabia bo nie ma aż takiego popytu którego nie pokryje podaż :) sory zbyt ekonomicznie zabrzmiało jest więcej zaworów na rynku niż potrzeba ale nie tak dużo żeby tanio było!

mario 12 super że się wziełeś bo warto było postawisz kiedyś bro i kwita ! swoim się pomaga! jak ja popsułem to poco inni mają psuć można ich ostrzec!

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości