Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

masakra z lancuchem rozrzadu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 17 września 2011, 12:16
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

masakra z lancuchem rozrzadu

Post » 16 czerwca 2012, 11:23

witam

mam powazny problem z lancuchem rozrzadu. nienowicie lecialem sobie nie za szybko i zatrzymalem sie na swiatlach. w tym momencie silnik zdechl. podczas proby odpalenia z silnika dochodzily dzwieki tascia o plastik lub gume i kaplica. rozrusznik zakreci kawalek i dalej nie idzie - znowu pisk. no to dawaj na pobocze. pare prob - to samo. z kumplem na wylaczonym moto i zapietej 2 popchnelismy pare razy do tylu - przeszlo, odpalila. no to wsiadam, jade juz powoli max 40-50km/h i 2 - 3 km glosny chalas lancucha rozrzadu. no to myk za stacyjke i wylaczam moto. zjazd na pobocze. proba odpalenia - silnik dziala a lancuch makabrycznie chalasuje tak jakby tarl o sciane silnika lub o jakis metal.

co to moze byc????:(

sezon trwa. zaraz urlop a moto padlo:(

pomocy!!!:(

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 czerwca 2012, 11:35

Witaj prosta rada zwalaj plastiki zwal dekiel od sprzęgła pokrywe zaworową do tego musisz zwalic zbiornik i patrz co jest . A sprawdz sobie na sam pierw napinacz łańcuszka rozrządu
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 16 czerwca 2012, 11:48

trzeba bylo nie meczyc juz go skoro tak walilo w srodku...

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 17 września 2011, 12:16
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 czerwca 2012, 11:48

zawory regulowane na poczatku sezonu, lancuch i nainacz nowe. czy mogl pasc ktorys ze slizgow? - sugestia z warsztatu.

[ Dodano: Sob Cze 16, 2012 11:50 am ]
jak zaczelo walic to na holu wrocilem i wiecej nie odpalalem.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 czerwca 2012, 11:51

to nic że nowe trzeba rozbierać i sprawdzać a co padło tego Ci nie powiem bo ja sam nie wiem wszytko mogło
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 17 września 2011, 12:16
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 czerwca 2012, 12:02

w takim razie pozostaje mi warsztat gdyz nie mam miejscja na takie rozbiorki:(

[ Dodano: Wto Cze 19, 2012 1:03 pm ]
dzisiaj moto trafilo do magika. okazalo sie ze to moze byc:
1. jakis problem z alternatorem
2. poluzowane kolo zamachowe

szczescie w nieszczesciu - lepsze to niz awaria rozrzadu.

wieciej informacji bede mial dzisiaj wieczorem albo jutro rano.

[ Dodano: Wto Cze 19, 2012 1:05 pm ]
wolalbym jednak zeby to bylo kolo zamachowe bo nie widzi mi sie znowu wywalac kase na kolejny alternator:/

[ Dodano: Sro Cze 20, 2012 7:06 am ]
problem rozwiazany. okazalo sie ze poluzowala sie sruba od alternatora i kolidowala z kolem zamachowym.


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości