Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:52

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

koszty remontu generalnego

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 17 września 2011, 12:16
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

koszty remontu generalnego

Post » 26 września 2012, 23:47

witam

czy ktos moze sie orientuje jakie są koszty remontu generalnego w 929? i jakie naprawy wchodzą w skład takiej operacji? po jakim przebiegu mniej więcej sie to robi? na początku przyszłego sezonu bede robił skrzynie, wiec pomyślałem sobie, ze skoro bede miał wydlubany silnik to zrobię go kompleksowo, bo nie mam zamiaru kupować za jakiś czas drugiego z ryzykiem, ze bedzie coś uszkodzone.

z góry dziękuję za info
pozdrawiam

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 27 września 2012, 01:29

szajbus86, rozrząd zobaczyć kosz sprzęgłowy posprawdzać co trzeba wymienić. A koszty to nie wiadomo co wyjdzie ale myślę że ten 1tys musisz mieć podchodząc do takiego generalnego remontu silnika
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 27 września 2012, 11:39

1 tyś zł? hahahahhaha. Za 1000zł to może sobie kupić uszczelki, a gdyby chciał robic generalke typu uszczelniacze, moze pierscienie itd, to troche by go brakło. Co masz na myśli z koszem sprzęgłowym? W Hondach szumi, po co do tego dziubać? Mi nawet lekko stuka na wolnych, ale fachowcy mówią zeby to olać.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 27 września 2012, 11:52

stashekcn, tu nie jest rozmowa o uszczelkach korbach tłokach i bóg wie co jeszcze. Podstawowe rzeczy rozrząd sprzęgło stan tarcz przekładek itp o to mi chodziło. Moim zdaniem warto zajrzeć żeby później nie było o CENZURA hihi: czemu to się stało
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 79
Rejestracja: 12 maja 2011, 08:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: SC28 NH1F
Rok produkcji: 1992

Post » 27 września 2012, 13:03

to nie myl pojęcia remont generalny z przeglądem okresowym.
myślę że na kompletny zestaw do sprzęgła, łańcuszek zaworki i gaźniki, musisz miec coś około 1100-1200zł juz z robota.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 27 września 2012, 13:23

wiertło pisze:stashekcn, tu nie jest rozmowa o uszczelkach korbach tłokach i bóg wie co jeszcze. Podstawowe rzeczy rozrząd sprzęgło stan tarcz przekładek itp o to mi chodziło. Moim zdaniem warto zajrzeć żeby później nie było o CENZURA hihi: czemu to się stało


OK, ale on pytał o koszt remontu generalnego, a nie o obsługe. Pyta pewnie z ciekawosci i chciałby rozważyć czy nie warto dla pewności moto zrobić.

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 27 września 2012, 14:38

Remont generalny :D A co to jest MZ ze sie szlif cylindra zrobi, regeneracje walu, nowe lozyska, sprzeglo, uszczelki i generalka jak sie patrzy za 500zl.

Same panewki gdyby przyszlo wymienic to koszt kolo 1000zl za czesci, a gdzie komplet uszczelek? Nie mowiac juz o innych sprawach.

Remont generalny raczej nie ma sensu w przypadku tych silnikow. Mozna wymienic, sprzeglo, rozrzad, wyregulowac zawory itd. Dlatego wiekszosc ludzi jak im padnie piec szukaja innego sprawnego. Wychodzi taniej niz remont.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 27 września 2012, 17:21

Marenio, dokładnie też tak liczę to co trzeba chyba że kolega szajbus86, będze robił wszystko no to wiadomo nie opłaca się lepiej kupić piec
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 17 września 2011, 12:16
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 września 2012, 17:34

rozrząd mam cały zrobiony. sprzeglo bede robił albo jakoś teraz, pod koniec sezonu albo na początku przyszłego. i skrzynie pewnie bo coś mi na 3 terkocze.

myślałem o zrobieniu pierścieni i ewentualnie panewek jeżeli są cenzura. tu mnie najbardziej interesują koszta.

tak Jak napisalem, nie mam zamiaru kupować drugiego silnika z ryzykiem ze coś za chwilę padnie. wolę zadbać o ten który mam i wiem mniej więcej co i Jak z nim. tym bardziej ze nie jestem osoba która ma tendencje do zarzynania sprzetu. Wiec po takim remoncie moto posłuży mi kolejne kilka ładnych lat.

jeżeli chodzi o kosz sprzegowy to znajomy kolegi zna patent na usunięcie tego stukania Wiec Jak bede robił sprzeglo to usunęli i ten nieprzyjemny defekt.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 29 września 2012, 21:56

nie robisz remontu tylko pomiary zużycia części... prawda jest taka że trzeba było by rozłożyć cały piec a mało kto go złoży jak fabryka. Lepiej odłóż pieniążki na drugi piecyk. Powymieniaj sobie na przyszły rok opony, klocki, łożyska... :))

[ Dodano: Sob Wrz 29, 2012 9:58 pm ]
chcesz mogę Ci dać namiar na porządnego speca :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości