Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 10:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pompa

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

pompa

Post » 28 września 2008, 16:54

Witam dzis cbr mnie zaskoczyla po przejechaniu 3 metrow zgasla przy probie odpalanie rozrusznik mocno kreci lecz przy pozycji on nie slychac silniczka od pompy jedyne 2 krotne cykniecie, Sprawdzilem bezpieczniki sa ok. Moje pytanie jak sprawdzic na krotko czy pompa dziala czyli po podlaczeniu pod akumulator czy trzeba paliwo zlewac (full bak) i wyjmowac cala pompe? Bo chyba od tego trzeba zaczac a moze gdzies wczesniej tkwi przyczyna? Czy moze ktos przerabial ten temat?

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2008, 18:26

wydaje mi sie ze pompa nie bedzie pracowac non stop gdy nie chodzi silnik, nabije paliwa do pewnego cisnienia i koniec, skoro przed chwila zgasiles to nie potrzeba zapelniac calego ukladu, stad wydaje mi sie ze dwa cykniecia powinny byc wystarczajace

podlacz na krotko pompe, wezyk wsadz do jakiejs banki i bedziesz widzial czy podaje paliwo, nie trzeba wszystkiego rozbierac tylko sciagnac zbiornik
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2008, 15:43

A dzis wszystko ok pompa dziala moto odpala :D chyba moto nie lubi brata. A tak powaznie zeby kiedys w trasie to mnie nie spotkalo, jakie mogly byc mozliwosci takiego zjawiska? osobiscie obstawiam ze pod wplywem wysokiego cisnienia w baku pompa sie cos .... dodam ze stalo sie to po calkowitym zatankowaniu baku pod korek i do tego mocno zakrecony ( posiadam stunningowany korek na gwint:D bez zadnego odpowietrznika? ale chyba cos jest do tego tez pod bakiem?) hmm druga rzecz to moze zapchany filitr paliwa? ale gdzie go szukac itp? Narazie jest wszystko ok ale nie chce zeby kiedys gdzies sie to powtorzylo;/

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2008, 15:49

Jesli bak nie ma odpowietrzenia to mozliwe, ze to byla przyczyna. Mozesz jeszcze polaczenia ekektryki sprawdzic, sczegolnie mase.

Nie jestem pewien tez czy 929 ma pompe paliwa czy tylko zawor jak SC33?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 29 września 2008, 15:53

jak ma wtrysk to ma i pompe Piotrek ;)

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 29 września 2008, 16:34

Gooly filtr paliwa jest w zbiorniku.Napisz na pw do czikena.Pomoże Ci napewno.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2008, 18:55

cos jest jeszcze nie tak czasem gasnie czasem pumpki nie slychac, moze jakie takie paliwo CENZURA :twisted: ino w sumie sie nie znam ;]

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2008, 22:48

no ale sprawdziles ta pompe? ja spotkalem przypadek kiedy pompa sie zacinala , podlaczylem ja na krotko niby chodzila, wylaczylem podlaczylem znow no i nie chciala chodzic, byla juz po prostu zuzyta, szczotki sie w niej zawieszaly albo cos, jak ja postukales to chodzila a pozniej znow padalo, wymiana pomogla
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 września 2008, 08:05

Wymiana pompy pomaga na 100% ale tylko w przypadku awarii właśnie pompy. Zalecam upewnienie się, że właśnie ten element jest wadliwy a nie problem z zasileniem w/w w volty. :wink:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 01 października 2008, 13:30

Jeżeli ci się zacina to może być bardzo prawdopodobne że masz gdzieś przepinkę lub zwarcie ,ja sam miałem przepinkę na kostce od stacyjki HISSie i objawiało się tym że wyłanczał pompę przy starcie lub gasił go podczas jazdy

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 02 października 2008, 20:11

ale czy jak jest teraz wszystko OK to czy cos wykarze na mierniku czy moze bedzie widac jakies przebicie czy cos? planuje podskoczyc do jakies elektromechanika zeby popatrzyl ale co mam mu glownie powiedziec ze gdzie moze cos byc nie tak?rozumiem ze od akumulatora przez te kostki dochodzac do wtyczek przy baku ? Przy stacyjce hmmm dziwne;:)


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości