Dzisiaj jest 01 maja 2024, 16:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak iskry i nietrybi pompa

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 13
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 15:29
Lokalizacja: rawa
Motocykl:

brak iskry i nietrybi pompa

Post » 25 kwietnia 2013, 15:41

witam wszystkich na forum to moja pierwsza wizyta i odrazu potrzebuje porady bardziej obcykanych w 929 kupiłem moto za grosze które 2lata stało i teraz nie startuje pompka i po zakreceniu brak iskry po przeczytaniu paru tematów przekopałem cała wiazke poczysciłem kostki poprawiłem styki zworki itp.czujnik przechyłu zmostkowany najpierw chce doisc dlaczego po właczeniu na run nie włacz pompy przekaznik podmieniany sprawny kontrolka immo zapala sie i za chwile gasnie to chyba sprawne co jeszcze jest odpowiedzialne za właczenie pompy

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 kwietnia 2013, 15:44

1. Powitalna
2.wszystkie masy w wiązce koło wtrysków pomarańczowa kostka i pod modułem do ramy
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 13
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 15:29
Lokalizacja: rawa
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 15:53

wyiołem cała wiazke i wszystko przeczysciłem i posprawdzałem kable

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 kwietnia 2013, 16:00

to może moduł jest trzaśnięty jak wszystko sprawdziłeś
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 13
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 15:29
Lokalizacja: rawa
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 16:10

biore to pod uwage ale chce wszystkie mozliwosci wykluczyc

 
Posty: 48
Rejestracja: 09 lutego 2013, 09:32
Lokalizacja: Pruszków
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 16:30

To jak kolego masz wyczyszczona całą instalację, to weź miernik i posprawdzaj sobie wszystkie czujniki, cewki, czy w momencie jak świeci kontrolka hissa (zielona) to idzie napięcie na pompę paliwa, oczywiście świece nowe jak nie wiesz kiedy wymieniane, wszystkie połączenia "kontaktem". Wszystko masz opisane w serwisówce jakie wartości Ci powinno pokazywać na danym czujniku. Jak wszystko będzie ok to zostaje tylko moduł. Też walczę z elektrykę w 929 i troszkę roboty jest. :)
P.S Rozumiem, że błędu żadnego nie ma w pamięci? Jak jest to skasuj i sprawdź czy wyskakuje ponownie. Jeżeli wyskakuje to masz zawężony krąg poszukiwań. :D
Ostatnio zmieniony 25 kwietnia 2013, 16:34 przez jaco1509, łącznie zmieniany 2 razy

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 25 kwietnia 2013, 16:31

to już chyba wykluczyłeś, razem z modułem radze wymienić wiązkę

 
Posty: 13
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 15:29
Lokalizacja: rawa
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 16:37

czyli jak dobrze rozumiem kiedy przełaczam przełacznik na run kontrolka swieci przec chwile i w tym momencie powinnem miec prad na pompie dodam błedów brak czujniki to chyba nic do właczenia pompy nie maja gdy nie kreci rozrusznik

 
Posty: 48
Rejestracja: 09 lutego 2013, 09:32
Lokalizacja: Pruszków
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 16:41

Dokładnie tak jak napisałeś z tą pompą. Mogła np paść pompa paliwa i są takie hece, albo np nie ma masy na pompie paliwa. Sprawdź miernikiem + z kostki - do ramy i drugi raz - też z kostki, wtedy wszystko będzie jasne.

 
Posty: 13
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 15:29
Lokalizacja: rawa
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 16:46

sama pompa działa sprawdzona sprawdze jeszcze tak jak mówisz a myslicie ze jest taka mozliwasc ze mimo gasniecia kontrolki immo nie rozłacza

 
Posty: 48
Rejestracja: 09 lutego 2013, 09:32
Lokalizacja: Pruszków
Motocykl:

Post » 25 kwietnia 2013, 16:56

Trudno powiedzieć z tym immo, jak wsadzałem u siebie kluczyk bez pestki, to kontrolka nie gaśnie w ogóle.

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 25 kwietnia 2013, 17:18

co innego immo, a co innego uszkodzony moduł, o zależy jak jest uszkodzony

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości