Dzisiaj jest 10 grudnia 2019, 18:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

falujące obroty

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:25
Lokalizacja: PNT
Pochwały: 1
Motocykl:

falujące obroty

Post » 30 czerwca 2013, 20:47

Witam, znajomy kupił jakiś miesiąc temu sc44 2000r w stanie technicznym i wizualnym bardzo dobrym. Przejechał 2tys km i moto zaczęło falować, Czasem tak mocno, że potrafi zgasnąć np. na światłach, czasem w ogóle nie faluje. Luzy zaworowe idealnie, przepustnice startowe jak być powinno, nowe świece, filtry, płyny, nowy rozrząd, wszystkie wężyki, kable, wtyczki, temperatura na piecu itp. również ok. Na ssaniu tak się nie dzieje, żadnych stuków czy zgrzytów w silniku nie ma. Miał ktoś tak może? Namówiłem go na 929 a chciał kupić gsxr 1000 K1 i mi tak teraz ch.jowo...
Jakiś czujnik? cewkofajki? nie mam już pomysłów...

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwietnia 2012, 09:51
Lokalizacja: Brzesko
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 01 lipca 2013, 09:25

niech sprawdzi rezystaqncje czujnia polozenia walka

 
Posty: 72
Rejestracja: 09 października 2008, 18:43
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pochwały: 2
Motocykl: SC33 (stunt) , SC57a , CRF 450
Rok produkcji: 2010

Post » 01 lipca 2013, 14:52

Ja bym powiedział bardziej że to jest czujnik położenia przepustnicy, i najprawdopodobniej ma on już lekko wypaloną ścieżkę w miejscu wolnych obrotów, bo zapewne wystarczy że dodasz z 500 albo góra tysica obrotów wiecej i juz normalnie chodzi nie ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:25
Lokalizacja: PNT
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 01 lipca 2013, 22:18

streetfighter-1 pisze:Ja bym powiedział bardziej że to jest czujnik położenia przepustnicy, i najprawdopodobniej ma on już lekko wypaloną ścieżkę w miejscu wolnych obrotów, bo zapewne wystarczy że dodasz z 500 albo góra tysica obrotów wiecej i juz normalnie chodzi nie ??

Jak podkręcę obroty na 2tys to jest ok, dzisiaj wlaliśmy preparatu do czyszczenia wtrysków, w środę sprawdzę ten czujnik położenia przepustnicy, dzięki za sugestie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 163
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 02 lipca 2013, 23:11

Przełóżcie też cewkofajki. U mnie było podobnie i ich wymiana pomogła.

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 16 września 2013, 19:42
Lokalizacja: Sułkowice
Motocykl:

Post » 16 września 2013, 20:43

Podepnę się do tematu by nie zakładać nowego.
Po wymianie świec moto zapala ale po chwili gaśnie. Obroty falują i spadają.
Moto zaczął się zachowywać jak gaźnikowiec. Gdy przytrzymam trochę manetkę tak by były ze 2 tysiące obrotów to po 2-3 minutach załapuje i już nie gaśnie chociaż obroty jałowe wcześniej były 1,4 a teraz są lekko ponad 1 t. Próbowałem regulować obroty tym pokrętłem po lewej stronie - nic nie daje. Zauważyłem podczas wymiany świec, że jedna z cewkofajek jakoś luźniej się nakłada na świece niż pozostałe. Może to jej wina, a może to ten czujnik położenia przepustnicy, o którym pisał kolega wyżej? Jak myślicie? (Przewody paliwowe sprawdzałem, są podpięte i nie są pozałamywane.) Jeśli to ten czujnik nawala, to dlaczego wcześniej było wszystko ok? Możliwe, żeby tak nagle padł?
Będę wdzięczny za rady.
Pozdrawiam

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 września 2013, 23:17

Jan, a jaki filtr powietrza masz ??
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 16 września 2013, 19:42
Lokalizacja: Sułkowice
Motocykl:

Post » 18 września 2013, 09:46

Papierowy, hondy.
Trochę brudny ale chyba jeszcze na ten sezon styknie.

[ Dodano: Pon Wrz 23, 2013 11:34 am ]
Problem rozwiązany.
Gumowy przewodzik od czujnika przy airboxie odpiął się.


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość