Dzisiaj jest 09 grudnia 2019, 20:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Tłoczki, hamulce - problem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 22 marca 2014, 18:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Tłoczki, hamulce - problem

Post » 10 kwietnia 2014, 23:21

Witam Wszystkich :) mam pewien problem dzisiaj rozkręcałem zaciski wymieniłem klocki, wyczyściłem tłoczki itp. lecz po zmontowaniu wszystkiego nastał problem motocykl nie hamuje :/ odpowietrzałem oby dwa zaciski lecz to nic nie daje, boje się że mogłem przekręcić gwinty w zaciskach. Może miał ktoś styczność z taką sytuacją lub jest chętna osoba która by się tam zajęła i mi pomogła oczywiście z wynagrodzeniem :)
Pozdrawiam Paweł

 
Posty: 1060
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 10 kwietnia 2014, 23:25

spusciles caly plyn przewodow? czy przelewales. klamki made in china zakladales?

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 22 marca 2014, 18:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 10 kwietnia 2014, 23:27

tak cały płyn był spuszczony i od nowa nalewany odpowietrzone było ciśnieniowo pod kompresorem i normalnie, klamki nie są made in china, standardowe z regulacją

 
Posty: 1060
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 10 kwietnia 2014, 23:29

ale czy przy odpowietrzaniu zrobila sie klamka twarda? czy nie potrafisz odpowietrzyc zeby byla twarda

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 22 marca 2014, 18:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 10 kwietnia 2014, 23:31

klamka bez odpowietrzenia jest jak flak przy dokładnym odwietrzeniu staje się twardsza lecz dochodzi do końca :/ chyba to jednak nie problem odpowietrzania

 
Posty: 1060
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 10 kwietnia 2014, 23:35

odkrec zbiorniczek i wlej plynu i pozwol zeby samoistnie splynol.

moja sugestia a moze zapomniales podkladek zalozyc pod sruby na zaciskach? winien byc. podkladka przewod podkladka i sruba...

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2014 11:39 pm ]
musze sie z tym przespac, bo ledwa na oczy widze... jutro postaramy sie z kolegami cos wymyslec:)

po twoim opisie jak mowisz ze klamka robi sie twarda.lecz dochodzi do konca wychodzi na to ze ma powietrze w ukladzie i malo plyny.

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 22 marca 2014, 18:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 10 kwietnia 2014, 23:40

wszystko jest dokładnie tak zamontowane 8 godzin się z tym dzisiaj mordowałem i już nie mam pojęcia co się mogło stać, płyn również samoistnie spływał i to parę razy :/

 
Posty: 1060
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 10 kwietnia 2014, 23:41

Pablo00 pisze:wszystko jest dokładnie tak zamontowane 8 godzin się z tym dzisiaj mordowałem i już nie mam pojęcia co się mogło stać, płyn również samoistnie spływał i to parę razy :/


Wyjmowales tloczki??? jezeli tak. to pamietaj ze tam sa uszczelki. ktore potrafia sie podwinac/

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 22 marca 2014, 18:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 10 kwietnia 2014, 23:42

Ok dzięki wielkie za pomoc i czekam na dalsze wskazówki :)
Pozdrawiam :)

uszczelki wyjmowałem i je również czyściłem

 
Posty: 1060
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 10 kwietnia 2014, 23:43

Pablo00 pisze:Ok dzięki wielkie za pomoc i czekam na dalsze wskazówki :)
Pozdrawiam :)

uszczelki wyjmowałem i je również czyściłem


stalowy oplot czy seryjne gumowe?

yu moze byc przyczyna. uszczelka sie podwinela i nie tyle co przepuszcza olej to lapie lewe powietrze.

spokojnie , co nagle to po diable. mam nadzieje ze jakos cie naprowadzilem., pamietaj ze uklad hamulcowy w motocyklu jest dosyc prosty...

pozatym jak jezdze na motocyklach 15 lat to raz w zyciu wyciaglem tłoczki i mialem podobny problem co ty...:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 22 marca 2014, 18:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 10 kwietnia 2014, 23:56

seryjne gumiaki, sprawdzę jutro uszczelki czy się nie podwinęły, możliwe że tak bo ciśnienia w heblu nie ma, a jeszcze mam pytanko możliwe że od nieprawidłowej siły dokręcenia śrub na zacisku też tak się dzieje ?

 
Posty: 1060
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 11 kwietnia 2014, 09:11

Pablo00 pisze:seryjne gumiaki, sprawdzę jutro uszczelki czy się nie podwinęły, możliwe że tak bo ciśnienia w heblu nie ma, a jeszcze mam pytanko możliwe że od nieprawidłowej siły dokręcenia śrub na zacisku też tak się dzieje ?


raczej nie

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość