Dzisiaj jest 05 maja 2024, 21:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nie wkreca sie na obroty

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 10 lutego 2009, 16:42

Jeśli chodzi o panewki to nie musi byc silnik uszkodzony . Wystarczy jak moto leżało na boku i silnik pracował chwile i smok mógł nie podciągnąć oleju bo się przelał na jedną stronę i mogło sie coś zatrzeć . Niewiem czy dobrze mówie ale wydaje mi się że tak może się stać.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
Lokalizacja: NKE
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 10 lutego 2009, 17:08

przeciez jest czujnik polozenia.jak moto traci pochyl kata 60 stopni to gasnie, a moto bylo kupione od MOKa z Wheelieholix. Zaden blad nie wyskauje na zegarze.

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 10 lutego 2009, 17:09

lukasz302 pisze:Moze kable wysokiego napięcia masz pomieszane albo jak po szlifie to może któraś panewka jest przytarta nie wiem. Może coś z wtryskiem. ??


A moze poszli do lasu.... Co ma panewka do tego, a na pozamienianych kablach by wogule odpalila?

Ja nie laczyl tego slizgu z niepaleniem, poki nie byl to duzu dzwon albo nie bylo mocno grzebane. Zadna niepotrzebna kontrolka sie nie swieci czy mruga?
Czerwone kolanka to zla mieszanka.

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 10 lutego 2009, 17:09

panewka niema nic do wkreciania sie moto ... a gdyby panewka sie przytarła to silnik za chwilke by sie zatarł lub inne tego typu zeczy

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
Lokalizacja: NKE
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 10 lutego 2009, 17:12

na poczatku swiecila sie i mrugala.przyczyna byl zepsuty silniczek exupa. teraz kontrolka F1 normalnie gasnie i nie swieci sie czerwona kontrolka.wlasnie o to chodzi ze to nie byl duzy dzwon, zwykly slizg. zla mieszanka powodowana czym jest?

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 10 lutego 2009, 19:56

Dlaczego nie zagadasz z Mokiem, badziewia nie sprzedaje a zna sie na tym to Ci pomoze chyba ? Kwiatek Ci nie pomoze ?

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
Lokalizacja: NKE
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 10 lutego 2009, 22:07

napisze do Moka moze akurat cos poradzi. Ps dzieki za przegrode i trojnik do HB

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2009, 00:03

A exup wogole chodzi ?

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
Lokalizacja: NKE
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 11 lutego 2009, 11:09

exup chodzi. normalnie sie otwiera.ustawiony jest na 90 stopni przy przekreceniu kluczyka, a pozniej 0 stopni przy 3 tys i 180 stopni przy 8 tys.

[ Dodano: Sro Lut 11, 2009 8:04 pm ]
moze jest jeszcze jedna mozliwosc.nie wiem czy jest to dobra mysl...kumpel podpowiada mi ze moze byc opozniony walek rozrzadu (wydechowych) i czujnik halla ktory pobiera impuls z tego walka dostaje zle dane i opoznienei zaplonu.dlatego moze zle pracowac? jest mozliwosc ze ktos w nim grzebal i przestawil, bo napinacz jest dobry.

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2009, 22:22

a klapka w obudowie filtra powietrza otwiera sie?

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
Lokalizacja: NKE
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 12 lutego 2009, 11:19

otwiera sie

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 12 lutego 2009, 13:50

Wystarczy że spadł przewód podciśnieniowy z MAP sensoru i dupa. Nie zawsze OBD wychwyci błąd. Czujniki magnetoindukcyjne CKP i CMP mają bezpośrednio implikować iskrę i ta jest. Problem możesz mieć z TPS lub MAP sensor...najpierw jednak połączenia podciśnień i ciśnienie paliwa na listwie. Może regulator ciśnienia ale raczej masz usterkę elektryczną. Teoria z panewkami jest dobra :mrgreen: Kolego poczytaj o takim urządzeniu w motocyklu zwanym TOS tip over sensor :wink:
wciąż zajmuję się serwisem

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości