Dzisiaj jest 12 maja 2024, 13:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nie wkreca sie na obroty

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
Lokalizacja: NKE
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Nie wkreca sie na obroty

Post » 02 lutego 2009, 22:23

Witam.kupilem nie dawno 929 po malym slizgu na lewa strone. Na poczatku nie chciala odpalac z powodu zalanych swiec i uszkodzenia prawdopodobnie kostki czyjnika halla.swiece zostaly wymienione na nowe irydowe NGK.motor zaczal odpalac...jednak pojawil sie drugi problem.Wkreca sie do 2 tys obrotow i dziwnie sie dlawi.Jak sie rozgrzeje do np 100 stopni zdlawienia slabna i sie w kreca naormalnie,gdy odpuszcze gaz historia znowu sie powtarza.Prosze o pomoc lub jakies porady. Z gory dziekuje.

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 02 lutego 2009, 22:38

Rada to jest przedewszystkim taka ze nie kupuje sie kota w worku :!: Sam jestem ciekaw co mu moze byc ze nie wchodzi na obroty po ślizgu.

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
Lokalizacja: NKE
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 02 lutego 2009, 22:41

jest chwila zdlawienia jakby za duza dawke dostawal a pozniej jakos sie przelamuje i sie wkreca dalej.

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 02 lutego 2009, 22:44

hym a dławienie to jest taka niby "odcinka"?? , kumpel miał w fzr 1000 tak ze np do 3 tys sie kreciła powyzej 3 tys tak jak bys miał odcinke ;p a to wszystko przez exupa bo wogule go niebyło ;p a wczesniej kupil i powymieniał moduł i pare pierdoł az wpadł na pomysł zeby podpiąc silniczek exapa bo moto było po slifie i nie był wpiety i wszystko działa moto sie wkreca jak głupie ;p

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
Lokalizacja: NKE
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 02 lutego 2009, 22:58

wlasnie w sobote z kumplem rozebralismy silniczek od exupa i co sie okazalo...zdarte byly zeby na kolkach i exup raczej nie chodzil :/ teraz poszukuje drugiego i sie okaze czy to to wlasnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 100
Rejestracja: 14 grudnia 2008, 16:39
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 1000 rr Sp
Rok produkcji: 2015

Post » 03 lutego 2009, 00:05

na 90% kolego to jest exup

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
Lokalizacja: NKE
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 09 lutego 2009, 23:34

wymienilem exup...ale dalej to samo jest.dlawi sie przy 2 tys obrotow.przy kilkakrotnym odkreceniu manetki kolektory staja sie czerwone.jakby ja zalewalo.za duza dawka paliwa? sam juz nie wiem. :cry:

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 10 lutego 2009, 00:31

Jeśłi kolektory stają się czerwone to raczej za mało paliwa dostaje, lub ma przestawiony rozrząd.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 lutego 2009, 01:03

To musiała być nieziemska okazja a ty w niezłej desperacji, że kupiłeś niesprawne moto po "lekkim" Slizgu :roll:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 10 lutego 2009, 01:26

Moze kable wysokiego napięcia masz pomieszane albo jak po szlifie to może któraś panewka jest przytarta nie wiem. Może coś z wtryskiem. ??
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
Lokalizacja: NKE
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 10 lutego 2009, 10:24

moto wygladalo bez wiekszych obrazen, lekko przytarty dekiel z lewej strony.kable byly ponumerowne przed wyciagnieciem swiec.z tego co mi mowiono do silnika sie nie dobierali i raczej rozrzad tez nie jest przestawiony...to wyglada tak jakby przy niskich obrotach komp nie dawal odpowiedniej dawki.

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 10 lutego 2009, 13:21

chochoł pisze:z tego co mi mowiono do silnika sie nie dobierali
I ty w takie bujdy uwierzyłes :mrgreen: heh gosc pewnie by ci wszystko powiedział byle sie pozbyc maszyny.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości