Witam wszystkich, od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem 929.
Mam pytanie odnosnie miski olejowej. Mialem problem z przykreceniem nowej sruby spustowej bo stara juz sie nie nadawala i wywalilem miske. Po odkreceniu okazalo sie, ze na dnie miski sa opilki metalu. zauwazylem, ze aluminiowy gwint w misce sie lekko uszczerbil (1 rowik gwintu). W misce byly 2 rodzaje opilkow- 1 aluminiowe, ktorych magnez nie przyciagal (podejrzewam ze pozostalosc po gwincie) ; 2- srebrne metalowe ktore magnez przyciaga, najwiekszy 0,5cm dlugosci, reszta 0,2-,0,3cm.
Pytanie teraz skad moga pochodzic te srebrne opilki, co one wróżą, co robic i czy można latać dalej?? wiadomo ze jakies opilki mogą sie znalezc w ramach zuzywania sie silnika wraz z kreconymi kilometrami. Silnik dobrze chodzi, ma sile, wkreca sie na obroty. Slychac szelest w zakresie do 5tys obr. ale niby ten typ tak ma, choc podejrzewam ze zawory są do regulacji bo w 2 kolektorze jest czarny nagar, reszta ladnie przepalona (swiece wymienione 2tyg temu).
i co z tym gwintem w misce? lekko siączy na nowej srubie. gwintowac czy robic wiekszy otwor? bede wdzieczny za rade
tutaj zdjecia do wgladu. ten gwint na zdjeciu od spodu miski tylko tak wyglada, bo tam kołnierz nie jest połaczony calkowicie (wewnatrz miski), jest mały przeswit. uszczeriony jest na "jeden rowik" gwintu.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a29 ... ca4ef.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9d ... 716e0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/296 ... e7ced.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecd ... c7955.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a7 ... aa829.html