Dzisiaj jest 01 maja 2024, 23:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Klapka w filtrze powietrza

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 10
Rejestracja: 26 stycznia 2016, 22:34
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Klapka w filtrze powietrza

Post » 07 lutego 2016, 10:39

Witam!
Mam pytanie a w zasadzie dwa:
-czy klapa w filtrze powietrza przed odpaleniem powinna byc całkiem zamknięta, bo w moim moto jest ona otwarta tak +/- 1cm i przy okazji czy może miec to wpływ na to iż moto na rozgrzanym silniku ciężko pali tz. nie odpala bez odwinięcia manetki?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Klapka w filtrze powietrza

Post » 07 lutego 2016, 16:28

Klapka nie ma wpływu na odpalanie motocykla. Na lince masz regulacje.
Manual masz u nas na stronie. Tam będziesz miał co i jak
Ps. Nie pamiętam jak było dokładnie w 929
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 10
Rejestracja: 26 stycznia 2016, 22:34
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Re: Klapka w filtrze powietrza

Post » 07 lutego 2016, 21:06

Dzięki za odzew. No faktycznie zły trop z tym odpalaniem...Teraz pali od strzała - nie ważne ciepła czy zimna - co z tego jak tylko na 3 gary...Pierwszy kolektor zimny jak lód! Mogła świeca tak nagle paśc?

 
Posty: 31
Rejestracja: 16 listopada 2015, 02:58
Motocykl: 929 SC44
Rok produkcji: 2000

Re: Klapka w filtrze powietrza

Post » 07 lutego 2016, 21:18

No najlepiej zacząć sprawdzanie od świecy, po prostu wyjąć i sprawdzić. Jeśli dawno nie były wymieniane, to możliwe, że ta padła pierwsza.

 
Posty: 10
Rejestracja: 26 stycznia 2016, 22:34
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Re: Klapka w filtrze powietrza

Post » 07 lutego 2016, 21:38

Wszystko pięknie hulało do końca ubiegłego sezonu.Wczoraj pierwsze odpalenie po tak długim postoju i taka kicha...obroty raz za wysokie raz za niskie a dziś zgon...Mam nadzieję że to tylko świeca.

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: Klapka w filtrze powietrza

Post » 07 lutego 2016, 22:41

Może ją zalałeś? Ja zawsze po zimie odpalam tak:
- jeśli za 1 razem nie zapali to podłączam szelkami aku z auta do moto i wtedy żwawiej kręci i nie rozładuje się. Jak narazie pomagało.

 
Posty: 10
Rejestracja: 26 stycznia 2016, 22:34
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Re: Klapka w filtrze powietrza

Post » 10 lutego 2016, 16:15

Aby zakończyc już temat to faktycznie padła świeca. Po ich wymianie moto pali od strzała nie ważne od temperatury, a skoro jest dobrze to z klapką dałem sobie spokój. Jedyne co mnie zblokowało przy ich wymianie to odpowiedni klucz. Do wykręcenia użyłem zwykłego klucza przegubowego do świec. Obciąłem mniej więcej w połowie tę częśc za którą się go trzyma i w to miejsce dospawałem nakrętkę. Długośc klucza należy tak dobrac aby po założeniu go na świecę, nakrętka którą do niego przyspawaliśmy dała się kręcic zwykłym kluczem oczkowym lub płaskim. Tak więc po małych przeróbkach klucza, wymiana świec jest banalnie prosta :D Fotka klucza w załączniku. Może komuś się przyda a jak już ktoś na to wpadł to sorki :P
Załączniki
2016-02-08-132_2.jpg


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości