Witam po zimie wybrałem się na przejażdżkę i zauważyłem ze świeci mi się fi. Potem sprawdziłem kod błędu i 2 długie 3 krótkie. ale to na postoju mi się tak świeci lecz podczas jady ikona Fi świeci się cały czas i ta lampka oprócz neutrala świeci się cały czas na czerwono (ta co sygnalizuje kod błędu). Co wiecej czytałem ze aby odczytać kod błędu trzeba zrobić zworkę żeby zaczeła ta czerwona dioda mrygać. Nie wiem czemu je nie musze po prostu po przekręceniu kluczyka i włączeniu pompy kill-switch on zapala się fi i zaczyna mrygać 2 długie 3 krótkie.
Wiedząc ze to błąd sondy lambdy w wydechu chciałęm sie dziś przejechać i podczas jazdy ta lampka co sygnalizuję błąd pali się cały czas. Myślałem ze olej ale olej w normie. Panowie spotkał się ktoś z czymś takim ? z serwisówki to znaczy ze ECM jest to błąd ale on znika na postoju dlatego pytanie może to ostrzega tak tylko poczas jazdy ?
.
Włąsnie dziwi mnie to strasznie z tym palącym się jak wywaliło błąd co lepsze po zatrzymaniu i zgaszeniu i włączeniu żeby błąd się pokazywał to jest błąd 23. Możliwe jest że świeci się ciągle dlatego ze jest błąd i trzeba go zdiagnozować i dopiero na postoju go pokazuje ? Swoją drogą jak mierzy się Ciśnienie oleju bo nigdy tego nie robiłem jakieś rady ? I jakie wartości powinny być