A wiesz w ogóle gdzie masz czujnik i ile ich masz ?
Na stronie 11 masz podana oporność dla temperatur 80*C (2,1-2,6kΩ) i dla 120*C (0,65-0,73kΩ )
Tak się składa że masz dwa . Jeden działa dla wentylatora a drugi mówi silnikowi jaką ma temperaturę oraz pokazuje ci na wyświetlaczu.
Kwestia teraz który masz walnięty ( zakładając że któryś jest )
Na stronie 131 masz opisane jak sprawdzić ECT sensor ( czyli ten dla kompa )
Na 230 masz opisane jak sprawdzić termostat.
Ja bym zrobił tak:
Zczytał kody błędów .
Jeśli ma to sprawdzić co za błędy , następnie wyczyścił pamięć odpalił przejechał się i znów sprawdzić czy ma jakieś błędy .
Jeśli są zdiagnozować jakie i naprawić .
Jeśli nie ma to sprawdzam wszystkie połączenia w instalacji oraz punkty masy . Może się ktoś obrazić ale to są już stare motorki i mogą niedomagać i potrzebują coraz więcej troski.
Sprawdził oba czujniki czy to ECT leci w kulki czy też od wiatraka .
A może jednak termostat nie otwiera sie w pełni i brakuje mu przepływu. Albo chłodnica jest już tak zmęczona życiem i nie daje rady odporwadzić tyle ciepla.