Dzisiaj jest 18 maja 2024, 02:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

skrzynia i silnik 929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 15:01
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: w poszukiwaniu
Rok produkcji: 0

skrzynia i silnik 929

Post » 07 lipca 2009, 21:52

WItam.Mam problem typu palaca sie kontrolka oleju podczas gdy moto chodzi na wolnych obrotach.Jesli tylko odkrecam manetke to kontrolka gasnie.zapalila sie w momencie gdy siadl akumulator i odpalilem go z popychu.Naladowalem akumulator i kontrolka zgasla bylo ok. natomiast po 15 km zapalila sie zpowrotem.ogolnnie akumulator jest raczej juz detka bo ladowalem go juz 3 raz i siada po jakims tygodniu.Ale czy myslicie ze to wina akumulatora??Bo krecic niby kreci teraz po naladowaniu ale jednak kontrolka sie zapalila.Wiecie co to moze byc??Aha i napiscie przy okazji jaka cena jest naprawy 2 biegu bo dzisiaj mi sie wysypala 2.Patrzylem na allegro ale niestety chwilowo niema wogole skrzyni biegow do 929.Pozdrawiam.Szerokosci.

 
Posty: 11
Rejestracja: 29 listopada 2008, 19:39
Lokalizacja: Włocławek
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 07 lipca 2009, 22:31

Siema kolego jak nie możesz wyczaić do 929 to poszukaj do 954 pasuje na pewno. A gdy byś był zainteresowany kupnem skrzynki uszkodzonej do 929 to daj znać podam Ci numer tel. do gościa który ma takową skrzynie, z tego co wiem to u niego było coś z czwartym biegiem ale to byś musiał sie sam dowiedzieć . Narka pozdrawiam.
Sitek

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 07 lipca 2009, 22:39

Akumulator nie ma nic wspólnego z kontrolka ciśnienia oleju. Jeśli sie świeci to jest kilka możliwości - padł czujnik ciśnienia oleju, pompa oleju lub panewka - w ostatnim przypadku było by słychać. Najlepiej narazie nie lataj sprzętem, na dzień dobry zmierzył bym ciśnienie oleju przy uzyciu miernika wkręconego w miejsce czujnika - podjedź do jakeigoś warsztatu, większość powinna go mieć i porównaj z serwiśówką.
Co do dwójki to raczej cała używana skrzynia, orginalne nowe części troszke kosztują - chyba że padł tylko jakiś jeden element, w co mocno wątpię. Zazwyczaj do wymiany dwa koła zębate, czasami wodzik, rzadziej również pamietnik. Co do ceny to zależy za ile kupisz części lub używaną skrzynię, no i czy robisz sam czy mechanik.

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 07 lipca 2009, 22:43

jak sie pali kontrolka oleju na wolnych obrotach to prawdopodobnie panewki sa do wymiany ale nie koniecznie mozesz wymienic olej i zobaczyc co bedzie sie dziac jak po wymianie bedzie to samo to sprawdz czujnik cisnienia oleju jak to nie pomoze to tylko reanimacja silnika ale skoro mowisz ze skrzynia jest juz padnieta to moto musialo ladnie dostac po dupie i czeka cie niezle dofinansowanie do motoru lepiej szxukaj drugiego silnika

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 07 lipca 2009, 23:05

panewki, dwójka i alternator... niezła sztuka wszystko w jednym... :ooo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 07 lipca 2009, 23:15

rachunek z robocizna kolo 2600 przerabialem

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 07 lipca 2009, 23:34

jeżeli na zagrznym silniku Ci sie świeci olej a jak dodasz gazu to sie nie swieci to znaczy że wał panewki do wymiany a jeżeli Ci nawet na zimnym swieci to juz by stukało.. nie masz jakis dziwnych odgłosów warczenie takiego stukania ? mogła pasc pompa oleju w co watpie.. Jak coś to ja mam wał z panewkami do 929 mam też pompe.. skrzyneiu sprzedałem.. A i sprawdź cyz Ci sie swieci oliwiarka razem z czerowna kontorlką ( ten na wyswietlaczu). jezeli wał wlaniety na głownych panewkach może byc tez blok silnika ruszony!! .. a tak wogóle wał panewki to wydatek 400zl skrzynia 500 alternator czy tam regulator.. koło 300 -400 .. powiem Ci ze albo silnika poszukaj albo co..

 
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 15:01
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: w poszukiwaniu
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2009, 18:06

Dzieki.Jak tylko bede mial troche czasu to sie wezme za sprawdzanie.Narazie nie latam ale ogolnie wydawalo mi sie ze moc nie jest taka jak powinna byc wiec nie wiem czy bedzie sie oplacalo robic ten silnik czy lepiej poszukac silnika calego to i skrzynia odrazu bedzie.Pozdrawiam i polatajcie za mnie.hehe

 
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Wrocław/s
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 14 lipca 2009, 18:33

w gieldzie kolega ma do sprzedania kompletny silnik do 929

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 14 lipca 2009, 21:58

..HM.koledzy z ta elektroniką w HONDACH to tez roznie..
ja mam silnik zdrowiutki w 929 a kilka tygodni temu podczas jazdy w deszczu zapalila sie kontrolka oleju.przestraszylem sie.zatrzymalem motocykl.wyłaczylem .wlączylem,odpaliłem ponownie- kontrolka zgasła . i juz od tamtej port nigdy wiecej sie nie zapaliła podczas jazdy :| ..dziwne........heh cos sie musiało zatkać.hah

 
Posty: 6
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 17:36
Lokalizacja: olsztyn
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2009, 17:43

hmmmm mam ten sam problem ... i teraz takie pytanie bo gadalem z powaznym gosciem ktory zrocbil wiele motorow i co on mi powiedzial mianowicie to ze moze to byc rzeczywiscie panewka ... ale powiedzial ze jak by to byla panewka to jak wrzuce 2 bieg wcisne hamulec i mu troszke dam tak jak bym chcial palic gume to pod obciazeniem mowil ze panewa bedzie walila ... teraz ogolnie mam skrecone obroty na 1500 i kontrolka nie swieci sie ale jak skrece na 1000 to zaraz na rozgrzanym sie swieci ... sprawdzalem tak i nie wali czyli wykluczylem panewke motor chodzi ladnie choc zaczol teraz mi dzwonic rozrzad i jak jade to chyba napinacz nie domaga bo leciutko tryka od 3500 do 6 tys jak daje gazu ale z tego co mi wiadomo to napinacz hydrauliczny ... i mam nadzieje ze to bedzie jednak pompa bo mialem cos takiego ze odkrecila mi sie sruba pod deklem alternatora i lekko ja przyszlifowalo i jak rozebralem dul to w misce byly wiury ale to chyba raczej nie panewki tylko wlasnie tej sruby ... bo z tego ci wiem to z panewki robi sie pylek ktory mozna znalesc w misce kiedy rzeczywiscie umieraja ... ale powiem szczeze ze mam tez schize z ta sprawa mam nadzieje ze to ta pompa sie przytarla i jak ja wymienie to bedzie git ... ;/

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 01 września 2009, 22:27

matejcbr929 .. jeżeli na zagrzanym Ci sie swieci jak ja przydusisz to napewno panewka.. takiee drrrrrrrr to może byc panewka na korbie.. miałem to u siebie i jak juz obróciła to nawet na zimnym warczała.. na luzie.. Jazda na 1 kole wymaga wlania wiecej oelju do silnika jak normalnie wchodzi np 3,7 to nalac 5 i nic sie nie dzieje troche odmą wylatujee ale sladowe ilosci;)..

[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 10:31 pm ]
acha i poaptrz czy w misce nei ma złotych kawałków :) taki kolor mają główne panewki pod spodem w 929.. a na korbach sa zwykle.. jesli sa opiłki to raczej napewno panewy.. ehh niestety czesty przypadek w 929.. albo niektórzy to tak katują albo jakies wadliwe to jest nei wiem. pozdrawiam


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości