Dzisiaj jest 18 maja 2024, 11:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kontrolka F1 w 929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Kontrolka F1 w 929

Post » 12 lutego 2008, 22:39

Kontrolka sie swieci jak wlaczam stacyjke, gdy odpalam motocyl odrazu gasnie. czy jest wszytsko oki?? NIe wiem co oznacza ta kontrolka i czy nie jest cos uszkodzone??..

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2008, 23:42

chodzi o ta czerwona? jak gasnie gdy zapalasz to masz wszystko ok, gorzej jak by nie gasla albo zaczynala mrugac to wtedy jest zle (chyba) pozdro
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 04 stycznia 2008, 21:31
Lokalizacja: Czerwionk
Motocykl: Honda Fireblade 929
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2008, 23:52

Witam ! zdaje sie że koledze nie chodzi o kontrolke czerwoną ! tylko w 929 zapala sie na wyswietlaczu ciekłokrystalicznym ! w momęcie załączenia zapłonu zapala sie na około 2 sekundy i gaśnie ! .Jest to kontrolka z układu wtryskowego ! i jak gaśnie to jest ok ! :D pozdrawiam.

 
Posty: 2
Rejestracja: 06 lutego 2008, 11:31
Lokalizacja: BISZTYNEK
Motocykl: R1 2001r.
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2008, 16:50

a jezeli mruga?bo u mnie mruga 3 dlugie mruniecia i 5 krutkich co to moze oznaczac ale moto chodzi bez problemow.mozliwe ze jak stala przez zime to sie cos zastalo?bo jak ja odpalilem to wogule nie chciala chodzic ale sie rozruszala

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 21 lutego 2008, 00:22

Musisz udac sie do servisu , oni ci powiedza co oznaczaja poszczegolne mrugniecie, nepewno nie wszystko jest ok...

Awatar użytkownika
 
Posty: 26
Rejestracja: 28 listopada 2007, 18:53
Lokalizacja: warszawa/
Motocykl: 929RR '00
Rok produkcji: 0

Post » 21 lutego 2008, 14:10

Ja mam u siebie to samo. NUmer bledu 35 i oznacza wadliwe działanie ukladu tzw. exup, u mnie dokladnie jest przepalony sterownik od tego ukladu i spece z serwisu powiedzieli ze nie jest to nic powaznego.Sterownik ten odpowiada za odpowiednie otwieranie i domykanie klapek przy air boxie i na dole w kolektorze.Ja mam ustawione klapki caly czas na otwarte i juz dosyc dlugo tak latam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 23 lutego 2008, 00:05

Opis mrugnięć jest w serwisów ce,proponuje reset kompa według serwisów ki bo moze być to jakaś błahostka no jeżeli się kontrolka bedzie paliła znowu to serwis .Miałem coś takiego ale u mnie się zwiesił(zablokował) silniczek od exupa , cały czas chodził. Trzeba było mu troche pomuc

 
Posty: 2
Rejestracja: 06 lutego 2008, 11:31
Lokalizacja: BISZTYNEK
Motocykl: R1 2001r.
Rok produkcji: 0

Post » 23 lutego 2008, 09:24

a pytanko jak sie robi reset kompa bo nie posiadam serwisowki? dzieki

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 24 lutego 2008, 18:56

Serwisów kę masz na stronie masz stronie dział 929 sc44 , bo ci powiem ze już zapomniałem , mogę podpowiedzieć ze bedzi ci potrzebna zworka , ale najlepiej kawałek drucika , bo trzeba zewrzeć wtyki pod kanapą obok akumulatora (kolejności ze zwieranie i odczekiwaniem też ci nie powiem żeby nie wprowadzać cię w bład w serwisów ce wszystko jest rozpisane "english only")

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 05 lutego 2009, 03:36
Lokalizacja: Czeladź
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 07 lutego 2009, 16:15

Witam właśnie tak sobie czytałem waszą rozmowę i chciał bym dołączyć bo mam też z tą kontrolką problem ilość mrugnięć długich: 2, a krótkich: 3 nie wiem o co może sie rozchodzić bo motocykl odpala normalnie jeździ normalnie i spalanie ma tez normalne. W tej serwisów ce szukałem co to jak to ale ja za tępy jestem do j.angielskiego a tym bardziej do jezyka technicznego angielskiego :P jak by dało rade to proszę o pomoc :)

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 07 lutego 2009, 21:10

U mnie w 954 było podobnie po odpaleniu moto chodził ok ale mrugala kontrolka Fi, ale cały czas tak samo tzn równo ale ściągnełem kleme na noc i rano było ok do teraz odpukać, pocdro

 
Posty: 17
Rejestracja: 17 października 2008, 23:27
Lokalizacja: Karczów k
Motocykl: Honda CBR 929 -już brak
Rok produkcji: 2000

Post » 08 lutego 2009, 01:44

Witaj
Jeżeli chodzi o kontrolkę f1 to w porządku masz ,gaśnie po odpoleniu czyli wrzystko sprawne kolega ma tak jak rodman i związane jest z exsapem a dokładnie ponoć z modułem zapłonowym ale klapki w airboxsie ma otwarte i linki w kolektorze ustawione na maxsa otwarte i smiga już dwa sezony tylko na wolnych obrotach jak by troche pływały
pozdrawiam
pietro

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości