Dzisiaj jest 13 maja 2024, 21:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

kontrolka oleju pali sie na wolnych obrotach

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 02 grudnia 2009, 13:44

jezeli cokolwiek wyszarpie bo to góniarz jakis, dzisiaj pismo juz machnalem odpowiednie, trzeba by z jego starymi jeszcze pogadac, moze sa bardziej ogarnieci. A jesli cokolwiek wyrwe to postaram sie zaiwestowac w nowy piec z mozliwoscia zamiany i moja doplata bo ja niemam gdzie tego trzymac

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 02 grudnia 2009, 18:40

ra.vi, prawie każda 929 954 po szlifie ma spawany blok silnika :P jeśli chodzi oczywisice o taki mały kawałek przy dekielku.. widziałem już z 10 egzemplarzy i kazda miala spawane w tym miejscu :) standard przy szlifie na lewo bez crashpada..

Nowy odezwij się jak sie sprawy wyjaśnią jest takie fajerek co może pójdzie na graty bedzie wiadome koło stycznia. oczywiscie montaż też możliwy :) pozdrawiam

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 02 grudnia 2009, 21:58

Jakby coś było wiecej wiadomo w sprawie pieca, to daj koniecznie znac moze cos da sie wykombinowac

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 02 grudnia 2009, 23:57

ok bo to kolegi 929 wymusiła mu baba pierszenstwo przodem nie uderzył ale motor porozbijany dookoła i rama jak przyejdzie rzeczoznawca po sprawie to może to od niego wezme i sie sprzeda na czesci.

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 03 grudnia 2009, 00:19

Ja w podobny sposób thunderace'a skasowałem w tym sezonie

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 03 grudnia 2009, 00:30

on miał tyle dobrze że otarł sie o auto a rama z boku ma wgniotke .. no cóż poradzisz baba za kierownicą czy dziadek to w wiekszosci przypadkach niebezpieczeństwo :) trzeba uważać

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 03 grudnia 2009, 00:52

W moim przypadku to konkretny dzwon moto do rowu i w mur przywaliło, ciuchy porwane, a ja do szpitala, do nastepnego wypadku bede żyl

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 07 grudnia 2009, 21:58

jak tam kolego NOWY masz jakies nowe wiesci?

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 08 grudnia 2009, 13:51

no własnie bo ciekaw jestem :)

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 08 grudnia 2009, 14:50

Dzisiaj mialem sprawe ktora zalozylem kolesiowi za wypadek w czerwcu, a co do małego cisnienia oleju to pierwsze kroki jakie poczyniłem to wysłalem oficjalne pismo do kolesia z trzema mozliwosciami, albo oddaje kase a ja mu moto, naprawia sam albo albo oddaje mi 4000 za wade ukryta na dalza naprawe. Pismo posłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru i jeszcze nie mam tego potwierdzenia. jak bede mial chwile to przejde sie na poczte zapytac co tak dlugo. kolejnym krokiem pewnie bedzie wizyta u radcy prawnego, pozniej przedzwonie jeszcze do niego z checia dogadania sie, jezeli to nie pomoze to sprawe kieruje do sadu i pewnie jeszcze bede musial zrobic ekspertyze aby potwierdzic ze to nie ja popsulem tylko juz było. Tylko ze ja nie chce motoru oddawac bo mi sie podoba tylko jak wyrwe od niego jakas kase to spróbuje na poczatek sprawdzic pompe oleju, jezeli jest z nia problem to wymiana moze cos pomoze, a jezeli nie to strzał z korby i nowy piec :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 138
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 10:48
Lokalizacja: Nadarzyn
Motocykl: szukam nowego ;)
Rok produkcji: 0

Post » 08 grudnia 2009, 16:16

a kontrolka zawsze ci sie pali jak nagrzeje silnik ?? czy tylko czasami ?? 4 tysi to nie dostaniesz a mysle ze jak by sie dalo z 1500 zl to juz masz silnik nowy jak by co w prawdzie to dostaniesz szybciej silnik niz powiedzmy orginalne owiewki a tak z ciekawosci ile dales za motor i czy byly jakies dodoatki

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 08 grudnia 2009, 16:35

Za moto wybuliłem 12500 a dodatków to nic, tylko guma tylna jest w tym sezonie wymieniana i nie palona, wiec bardzo male zurzycie bierznika jest, a co do kontrolki to pali sie jak silni ksie rozgrzeje i przy niskich obrotach

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości