Dzisiaj jest 02 maja 2024, 08:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

stukniecia przy odpalaniu zimnego silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 195
Rejestracja: 08 lipca 2009, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 30 listopada 2009, 00:10

Ja też tak miałem kilka razy (3-4) w tym sezonie, że coś po odpaleniu na zimnym silniku jak stał w garazy z tydzień lub lepiej stuknęło 2-3 razy. Nie wiem jak to się ma do przebiegu bo na liczniku mam autentyczne 26tys, kupiłem ją od sąsiada po drugiej stronie ulicy a on ją miał od nowości więc nigdy nic nie było cofane z kilometrami...

Wiele znajomych się na to uskarża ale nic poza tym się więcej nikomu nie przytrafiło :/

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 30 listopada 2009, 01:07

BAX pisze:99procent napinacz lancuszka rozrzadu, lub jesli duzy przebieg to sam lancuszek zapewne naciągniety jak guma w majtach. jak slysze ''ten typ tak ma'' to smiac mi sie chce. słaby pkt tego modelu i tyle, ale jesli ktos jezdzi na lancuszku 50tys to pozniej pisze takie rzeczy. wymiencie lancuszki i napinacze to bedziecie mieli spokoj na conajmniej 30tys-35tys km i nie bedziecie pisać bzdur bo ten silnik moze naprawde kulturalnie pracować jezeli jego uzytkownik potrafi o niego dobrze zadbać:)


chłopie jakie 50tys, ludziom stuka przy połowie tego przebiegu. I nie pierdacz tu o dbaniu - już widze jak lecisz do ASO Honda po nową częśc za każdym razem jak ci cos zastuka.

Wg mnie ten silnik po prostu szybko traci swoją kulture pracy, co wcale nie znaczy ze zaraz padnie - wrecz przeciwnie jeszcze długo pochodzi... No ale jak ktoś ma nadmiar kasy to wiadomo może z tym walczyć...

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 30 listopada 2009, 08:30

jak polowa tego przebiegu to proste-napinacz. pisze w poscie wyzej tylko trzeba czytac ze zrozumieniem. z kasą nie mam tak ze sie przelewa, poprostu wszystko ma być git i niema mowy o czyms takim ze odpalam moto i martwie sie ze coś stuka, puka czy inne cuda ;)

 
Posty: 45
Rejestracja: 05 maja 2009, 18:23
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 1
Motocykl: R1 Rn19
Rok produkcji: 2008

Post » 30 listopada 2009, 09:58

Poszukaj sobie to w forum bo juz byl taki temat ja osobiscie twierdze ze to jest exup, zatkaj rure jakas szmata i zobacz czy wtedy beda stuki ,jak nie to napewno exup,
PS. Tez tak mam ;) takze mozna z tym smigac

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 30 listopada 2009, 22:08

blazej929 pisze:Spróbowałem przy pomocy zapasowego kluczyka kilka razy zakręcić żeby wszędzie olej doszedł i później dopiero odpalić


To mogłeś zrobić na normalnym kluczyku wyłączając na prawej kierownicy czerwony wyłącznik zapłonu. :)

 
Posty: 5
Rejestracja: 28 listopada 2009, 18:40
Lokalizacja: Piła
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 02 grudnia 2009, 12:20

wielkie dzięki za podpowiedzi :brawo:
także zalewam i ogień

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 02 grudnia 2009, 13:11

chanbord:
To nie stary model CBR gdzie tak się dało , nie zakręci jak wyłącznik jest w pozycjii OFF!!!

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość