Dzisiaj jest 17 maja 2024, 17:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Naprawa skrzyni biegów

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 sierpnia 2008, 00:29

cziken929, skoro tak mówisz to pewnie masz racje, trzeba dobrej używki szukać. Pozdro
Zbyszek

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 28 sierpnia 2008, 23:06

Ja robiłem w SC33 dwójeczke i też trzeba wyjąc silnik i do tego trzeba zwrócić na kable Bo ja niepopatrzyłem i się wysypałem na kablach wysokiego napięcia. A myślełem że to błachostka a jednak się pomyliłem. Ale po za tym silnik musiałem wyciągnąć odkręcić miske olejową, ściągnąć sprżegło, alternator, i dolny karter i wszystko na wieszchu zostaje. Mi wyskakiwała dwójka i wystarczyło że wymieniłem koło zebate dwójki i tyle. A samo koło zregenerowałem bo gniazda były wyrobione i jak koło w koło wchodziło to się rozpychały. Poprawiłem to na frezarce i dorobiłem identyczne koło i dałem do ulepszenia i wyszła nawet taka sama twardość co oryginalnego. Stare założyłem i sprzedałem moto. Koles do tej pory śmiga i nie ma żadnych problemów. A silnik złożyłem bez klucza dynamometrycznego!!! Można spróbowac samemu to robić tylko będzie trudniej w 929 bo tam Silnik robi za rame i trzeba całe moto rozkręcić bo wahacz do silnika chyba jest przykręcany. Tak mi sie wydaje. Pozdr

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 28 sierpnia 2008, 23:44

tak jest do wachacza niestety:(

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 08 listopada 2008, 19:39

cześć chłopaki przy wrzucaniu pierwszego biegu motorem lekko szarpnie to pewnie normalne ale czy przy wkładaniu drugiego powinno robic tak samo :?: powiedzcie czy w waszych motorkach też tak jest,

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 09 listopada 2008, 03:38

siema u mnie tak nie ma - wchodzi jak maslo - bez najmniejszego zgrzyciku - do predkosci 60 km/h,

ale za to zastanawia mnie wlasnie rzecz z tym powiazana


nie przeciagam motoru mocno na 1dynce bo wtedy dziwnie wchodzi dwojka , nic nie wypada itp ale czuje jakbym mu krzywde robil :cry: , tez tak macie ? pelna CENZURA dopiero z 2ki ?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 listopada 2008, 04:30

prawidłowo
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 110
Rejestracja: 12 października 2008, 12:06
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 listopada 2008, 10:59

hehe tak samo mam może nie powyżej 60 ale tak koło 80 ja wrzucam dwójke to tak dziwnie

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2008, 11:24

a ja czegos takiego nie mam , to jesli boicie sie o ten dzwiek a sie spieszycie zmieniajciebez sprzegła i wtedy moto zachowuje sie jak połałtomat zadnego dzwieku nic, cisza :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 09 listopada 2008, 12:45

co do mojego pytania to te objawy są raczej na postoju jak z biegu jałowego wrzucam 2ke to efekt jest taki jak przy wrzucaniu 1ki , martwić sie tym czy to normalne :roll:

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2008, 14:06

ty z 2 ruszasz?:D

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 09 listopada 2008, 15:24

Jedynka i dwójka w moto zawsze wchodzi troszke inaczej niż inne biegi - znaczy głośniej. Jeśli sprzęgło jest OK i jest prawidłowo ustawione to nie ma co się tym przejmować. Stresować się trzeba dopiero jak biegi wyskakują lub wogóle nie wchodzą.

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 09 listopada 2008, 15:29

nie nie ruszam z 2ki ale prubowałem jak wchodzą biegi i zauważyłem takie coś to jest mój pierwszy taki motor nie jeste zabardzo obeznany czy to normalne

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Marekb76 i 8 gości