Witam.
No i sie stało skończył się 2 bieg w mojej CBR
Zaczeło sie od tego,że na lotnisku w Modlinie rwałem ja z gazu z podnóżków (2-bieg) na gume, zaczeła sie podnosic i nagle szybki wzrost obrotów i powrót do normalnych trwało to ok 1 sek (to wyglądało tak jak bym musnął klamke sprzęgła). Póżniej próbowałem jeszcze kilka razy i to samo. Na poczatku pomyślałem, że to coś ze sprzęgłem ale zauważyłem, że jadąc na 2 odkręcałem ostro manete z niskich obrotów to przy ok 5 tyś działo się tak jak podczas podnoszenia a póżniej znowu przy ok 9 tyś. Kilka dni póżniej lece na 1 na gumie spadam, wbijam 2, daje gazu i wyskoczyła, już wiedziałem co sie CENZURA. Przy redukowaniu z 3 na 2 nie wypada bieg do puki hamuje silnikiem, tylko dodam gazu odrazu wypada. Przebieg 44tyś.
Teraz pytanie bo przejrzałem forum i nic nie znalazłem.
Czy ktoś wie co prawdopodobnie siadło, jakie mniej więcej są koszty naprawy jestem zwolennikiem wymiany na nowe cześci bo zamierzam jeszcze nim troche polatać (używana skrzynia ok 800pln na allegro ale nie wiadomo czy za chwile nie będzie to samo) i najważniejsze, czy ktoś mógłby napisać jak dostać się do skrzyni. Czy rzeczywiscie musze rozbierać cały silnik??
Szczerze to się troche podłamałem