Ehhh, przypadłość szlifów na 929 bez crashpadów
Ja miałem podobnie po upadku na lewy bok, pękło mi kawałek kartera i deliel od strony koła magnesowego.
Jak mogłeś tego nie zauważyć przy oględzinach????
Przecież to częsta usterka tych modeli?!?!?
Widzę, że ktoś to zrobił na sztukę by sprzedać, ale nie jest tak strasznie jak się wydaje.
Musisz zdjąć dekiel oczyścić ten badziewy klej, okaże się wtedy jakie są "staraty"
Jeśli pęknięty karter to dać do spawania (dokładnie usunąć wszelki olej, wypiąć akumulator, zdjąć szybę, lusterka by można ją w warsztacie przekręcić do góry kołami i dobry spawacz MIGiem to pospawa). Biora około 80-100zł za centymetr spawu. U mnie spawał, potem szlifował, potem znów nalewał i tak ze trzy cztery razy by nie było babelków a potem przecieków. Jest teraz znów jak nowy i śmigam od dwóch sezonów i nawet nie ma prawa się spocić. Sieć takich warsztatów w warszawie to Autoszlif, mają bdb sprzęt i spawaczy. Polecam ten na Parowcowej 6D, tel. 22/8634933, 22/8634932
Ja bym raczej nie ufał temu "lepieniu" i zrobił to raz a dobrze,
Powodzenia