Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

POMOCY

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

POMOCY

Post » 15 stycznia 2010, 15:26

Witam mam problemo nie wiem co zrobic skad dostac czesci do mojego moto tzn , nie wiem jak to sie dokladnie nazywac ale mysle ze to jest element pod blokiem silnika tzn pod dekielkiem z lewej strony hondy na dole tego dekielka ktos sie wylozyl bo dopiero co kupilem moto i zauwazylem ze cieknie olej po zdieciu owiewki zauwazylem poklejony dol dekielka tak jakby byl wyrwany z tego alu co zrobic pomocy gdzie szukac takiej czesci pozdro ...

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 15 stycznia 2010, 15:31

A nie da rady tego przyspawać?? Po co kupować cały dekiel jak ktoś może ci zespawa za grosze... Zrób jakąś fotkę...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 stycznia 2010, 15:37

ale dekiel jest caly wlsnie poczekaj zrobie foto to zobaczysz o co mi chodzi dokladnie

[ Dodano: Pią Sty 15, 2010 2:51 pm ]
tu jest foto ..

[ Dodano: Pią Sty 15, 2010 2:54 pm ]
tu inne .

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 15 stycznia 2010, 16:35

Ni ma zdjec :P

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 stycznia 2010, 17:00

teraz bedzie foto
Załączniki
Obraz.jpg
to

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 15 stycznia 2010, 17:11

Jest tak "zarzygane" klejem, że jak tego nie oczyścisz to dokładnie nie zdiagnozujesz czy cieknie z dekla czy blok pęknięty!! Jeśli dekiel jest cały to blok pęknięty, a to już większy problem!!!

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 stycznia 2010, 17:25

no w sumie to widac ze jest jeszcze jeden element pomiedzy blokiem a misa olejowa mysle ze to jest napewno popekane blok raczej ok bo to jest na dole krotki kawalek tylko jest sklejony gora i bok jest spoko tylko co dalej z tym zrobic tak sie zastanawiam czy to wogole ruszac .

[ Dodano: Pią Sty 15, 2010 4:34 pm ]
tylko na dole ..
Załączniki
IMG_0875.jpg

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 15 stycznia 2010, 18:26

Witam.Ale sztukę ktoś zrobił,masakra... :ooo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 266
Rejestracja: 24 września 2009, 14:20
Lokalizacja: Oława,Wro
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Rok produkcji: 2010

Post » 15 stycznia 2010, 18:55

miałem identycznie w swojej 929 przwazie w 929 i 954 to słaby punk karteru nawet jak kilka razy moto zleci z nuzki to moze tam nawet pęknąc kawałek karteru ,wez to najlepiej wszytko wyczyśc i zobacz co tam jest grane :P :P jak bedzie ułamane to daj do jakiegoś dobrego spawacza zeby szczelnie to zaspawał :P :D niebój sie tego rozkrecic :P:d

 
Posty: 195
Rejestracja: 08 lipca 2009, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 15 stycznia 2010, 18:55

Ehhh, przypadłość szlifów na 929 bez crashpadów :/
Ja miałem podobnie po upadku na lewy bok, pękło mi kawałek kartera i deliel od strony koła magnesowego.
Jak mogłeś tego nie zauważyć przy oględzinach????
Przecież to częsta usterka tych modeli?!?!?
Widzę, że ktoś to zrobił na sztukę by sprzedać, ale nie jest tak strasznie jak się wydaje.
Musisz zdjąć dekiel oczyścić ten badziewy klej, okaże się wtedy jakie są "staraty"
Jeśli pęknięty karter to dać do spawania (dokładnie usunąć wszelki olej, wypiąć akumulator, zdjąć szybę, lusterka by można ją w warsztacie przekręcić do góry kołami i dobry spawacz MIGiem to pospawa). Biora około 80-100zł za centymetr spawu. U mnie spawał, potem szlifował, potem znów nalewał i tak ze trzy cztery razy by nie było babelków a potem przecieków. Jest teraz znów jak nowy i śmigam od dwóch sezonów i nawet nie ma prawa się spocić. Sieć takich warsztatów w warszawie to Autoszlif, mają bdb sprzęt i spawaczy. Polecam ten na Parowcowej 6D, tel. 22/8634933, 22/8634932

Ja bym raczej nie ufał temu "lepieniu" i zrobił to raz a dobrze,

Powodzenia

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 stycznia 2010, 19:00

No podziekowal , widzisz tak sie napalilem na ten moto bo jest piekny ze zbytnio sie nie przyhldalem co jest na dole a yego wogole nie mam widac musisz zdac owiewkie no to nic bede walczy z tym zobaczymy co tam jest pod tym klejem pozdro i dzieki

Awatar użytkownika
 
Posty: 138
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 10:48
Lokalizacja: Nadarzyn
Motocykl: szukam nowego ;)
Rok produkcji: 0

Post » 15 stycznia 2010, 19:45

Wsatwa fotke swojej zabawki zobaczymy jaki piekny a tak z ciekawosci to cena pewnie byla okazyjna z 10 tysi ???

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości