It is currently 18 November 2025, 04:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z odpaleniem po remoncie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Problem z odpaleniem po remoncie

Post » 23 March 2008, 13:24

Ogólnie lipa po nagrzaniu zapala z miejsca ale to normalne myślę nad wymianą świeć i fajek

[ Dodano: Nie Mar 23, 2008 12:26 pm ]
A do tego jak zakręci to ma problem z wejściem na obroty

 
Posts: 50
Joined: 23 February 2008, 22:47
Location: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Year production: 0

Post » 29 March 2008, 23:54

Sprawdz ustawienie rozrządu i nastawy zaplonu czy coś nie jest pochrzanione.

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 30 March 2008, 12:11

Co bylo wymieniane, i czy przed remontem chodzil w porzadku?

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 30 March 2008, 14:55

Przed remontem palił za pierwszym bez żadnego ale ,jedynie exup mi się zacioł(zjarał) to po remoncie chwilowo odłączony.A wymieniane były panewki korbowodowe(wszystkie),łanćuch rozrządu(napinacz też) i zębatka drugiego biegu. Mechanior stwierdził terz że przydało by się wymienić cewki na Świecach bo słabo świece trzymają (exup już kupiłem tylko trzeba założyć i podłączyć)

 
Posts: 22
Joined: 21 December 2007, 09:04
Location: Wrocław
Motocykl: Fireblade 929
Year production: 0

Post » 30 March 2008, 16:56

Jeżeli jak jest silnik zimny i nie odpala a jak sie nagrzeje to odpala to prawdopodobnie są podparte zawory sprawdz luz zaworowy

User avatar
 
Posts: 220
Joined: 11 October 2007, 19:06
Location: Rybnik
Points: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Year production: 0

Post » 30 March 2008, 17:12

Witam
Jak ma problemy z zbieraniem sie na obroty to albo swiece alebo zle poskladany rozrzad. Musialbym slyszec jak silnik chodzi:). Poradz sie opini doswadczonego. Pzodro

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 05 April 2008, 15:47

Wymieniłem cewki na świecach(bo wogule nie trzymały )i nadal lipa w będę musiał wydzwonić mechaniora na reklamacje(bo już załatwiłem sobie silnik od exupa)Niech go poprawia zostąły tylko dwie opcje ze albo się machnął przy składaniu lub zajebane świece :cry:

 
Posts: 131
Joined: 21 February 2008, 16:10
Location: krasnysta
Points: 4
Motocykl: cbr929
Year production: 0

Post » 10 April 2008, 21:50

jeśli zjarany masz silnik sterujący, a cały układ siedzi w wydechu to sprawdź przed odpaleniem czu znaki pokrywają się na godz 9 inaczej to nie ma prawa odpalać i w ogóle pracować, ponieważ w całym zakresie obrotów exup przechodzi trzy fazy. (podobną historię miałem jak robiłem gsxr-a 1000 k1 - odłączona linka exupu i silnik słabo palił o pracy w całym zakresie obrotów nie wspomnę) Jeśli zawory podparte to słabiej pali na ciepłym - zmierz ciśnienia na cylindrach. Jeśli rozrząd nie na znakach to na zimnym pali ledwo ledwo, a przez zmienione fazy rozrządu nie będzie pracował równo tylko strzały i dym - tego trzeba posłuchać :lol:
kogut

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 10 April 2008, 23:57

Strzałów dymów to ni ma , tylko leko dymi na początku przy ssaniu po odpaleniu(ale to normalne "siwy leki dym")

 
Posts: 131
Joined: 21 February 2008, 16:10
Location: krasnysta
Points: 4
Motocykl: cbr929
Year production: 0

Post » 11 April 2008, 23:05

jeśli usprawnisz i dobrze wyregulujesz exup oraz podciśnienie na przepustnicach to można brnąć dali !! :wink:
kogut

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 26 April 2008, 03:49

No panowie problem rozwiązał się z innej beczki mianowicie chłopakom przy montażu silnika wysunął się czujnik od temperatury ,nie pokazywał temp. dla komputera i komp nie dawał ssania .Dopiero o po mocnych próbach odpalenia zalewało więcej wachy i załapywał.Objawem był brak wyświetlania temp. na zegarach(myślałem ze to tylko czujnik się gdzieś poluzował)oraz takie odpalanie . Teraz odpala już normalnie (tylko trzeba dotrzeć silnik) :mrgreen:
POZDRAWIAm

 
Posts: 23
Joined: 25 May 2009, 08:50
Location: Żarki
Motocykl: SC 44
Year production: 2000

Post » 26 May 2009, 19:40

Witam. tak z ciekawości, jakie przebiegi teoretycznie powinien wytrzymac silnik sc44 i czy mozliwy jest pozniej remont (albo czy oplacalny) ?
a inne pytanie to takie, jaki mniej wiecej jest koszt wymiany rozrzadu? bo pewnie trzeba komplet, lancuch+ napinacz?

Next

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest