Dzisiaj jest 01 maja 2024, 04:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

KOLEDZY PILNEJ PORADY POTRZEBUJĘ !! NACIĄG ŁAŃCUCHA

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

KOLEDZY PILNEJ PORADY POTRZEBUJĘ !! NACIĄG ŁAŃCUCHA

Post » 04 czerwca 2010, 21:43

Panowie, jutro mam z rana wylot na tor Lublin dlatego też potrzebuję porady !!

kilkanaście dni temu we Free&Fun pod wawą wymieniałem tylnego laczka - tzn. przyjechałem z oponą a oni ją wyważyli, założyli itp.

dopiero dzisiaj (nie jeździłem w końcu kilkanaście dni przez prace+pogode) zauważyłem taką oto rzecz:

1. lewa strona wachacza i naciąg łańcucha
http://www.otofotki.pl/img13/obrazki/gn ... GE_058.jpg

śruba od naciągu dokręcona

2. prawa strona
http://www.otofotki.pl/img13/obrazki/hq ... GE_059.jpg

śruba od naciągu nie dokręcona


panowie, z góry sorry za laickie pytanie ale po prostu nie mam o mechanice jako-takiej zbyt dużego pojęcia..

na co wpływa fakt niedokręcenia tej śruby ?? można tak jeździć ? przypominam, że jutro mam zamiar jechać na tor..

wstępnie śrubę jak i dociąg przykręciłem z tgz. "czuciem" - ale nie wiem, czy dobrze czy nie

...

z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i pomoc
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2010, 22:05

No ja p*****e jak mozna tak CENZURA prosta rzecz :wnerwiony: Musisz odkrecic ta srubke (chyba na klucz 12) po prawej az dojdzie do ogranicznika, ale i tak jest troche krzywo naciagniete...

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 04 czerwca 2010, 22:14

o k*****,co za młot ci to robil,!!!!!precież nie dokrecił ci kola,w wyniku czego jedna strona poszla do tyłu!!!!,takie coś przy pełnym złożeniu kończy sie glebą,...musisz idealnie nastawić z kazdej strony na te same kreski i dokrecić koło,jak nie masz dynamometrowego klucza,dokrec mocno,ale z wyczuciem,.

[ Dodano: Pią Cze 04, 2010 10:15 pm ]
a nastaiaj ogranicznikami,to te male poziome srubki..

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 04 czerwca 2010, 22:23

:brawo: dla serwisu :D odkręć koło, ustaw identycznie po obu stronach tymi małymi śrubkami zachowując prawidłowy naciąg napędu, dokręc kolo ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 04 czerwca 2010, 22:56

Ewidentnie to wygląda na to, że pajaco-mechanik nie dokręcił śruby na osi, przy montażu śruby regulujące były odpowiednio wykręcone, tylko, że przez niedokręcenie dużej śruby prawa strona się cofnęła :| Taki debil to powinien długopisy składać a przy motocyklu to nawet stać nie powinien :wnerwiony: Ja na Twoim miejscu bym na niego doniósł szefom bo ktoś przez niego może stracić zdrowie lub życie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2010, 01:32

za jaja i na latarnie

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2010, 10:33

O jasny gwint, ładnie Cię urządził.
LENAR pisze:Taki debil to powinien długopisy

LENAR, a nie bał byś sie nimi pisać ??? hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 05 czerwca 2010, 10:39

fotek nie widziałem ale z opisów forumowiczów to bryndza wygląda najlepiej jest jeszcze suwmiarką pomierzyć zaczynając od strony łańcucha żeby mieć pewność

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 czerwca 2010, 17:57

dajcie spokój.. dla mnie taka rzecz ewidentnie przekreśla jakiekolwiek naprawy w przyszłości w tym serwisie.. w "poczekalni" siedziałem sobie razem z T. Kędziorem i to mnie zmyliło :)

kolega ogarnął mi to w 5 minut i zrugał mnie jak psa, że sam sobie nie potrafiłem tego zrobić :(( ale nie miałem tak wielkiego klucza (bodajże 32 ? ) więc i tak musiałem do niego podjechać

ustawił, poleciałem na tor, wyszalałem się aż miło

dzięki wszystkim za szybką odpowiedź i NIE SERWISUJCIE MOTO W FREE&FUN !!!!!!
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 06 czerwca 2010, 18:25

dlatego ja sam zdejmuje koło i wioze puszką opone i zdemontowane kolo do wulkanizatora. a o free&fun juz słyszałem wczesniej złe opinie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 07 czerwca 2010, 09:58

MaciekM pisze:dlatego ja sam zdejmuje koło i wioze puszką opone i zdemontowane kolo do wulkanizatora.

Robię zawsze dokładnie tak samo :brawo: W miarę możliwości i umiejętności staram się robić przy motocyklu sam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2010, 11:31

gogo_one pisze:NIE SERWISUJCIE MOTO W FREE&FUN !!!!!!

nie jesteś pierwszy, to juz kolejna taka opinia o tym serwisie.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość